Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Specsaverilta ostaa silmälaseja? Miksi? Miksi ei?

Vierailija
12.07.2018 |

Jos olet ostanut sieltä lasit, oletko ollut tyytyväinen hankintaasi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuu niissä on kaikissa, osta mistä haluat. Sieltä saa vähän edullisemmin.

Vierailija
2/4 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sieltä kahdet lasit samaan hintaan ja molempien linsseihin tuli lämpövika alle vuodessa! Linssiin tulee sumea hämähäkinseitti jos saa liikaa lämpöä ja pinnoitteet lähtee valumaan. En missään erityisen kuumassa ollut ja uuniluukun avaan varovasti. Muiden liikkeiden linssit kyllä ovat kestäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain sieltä kahdet lasit samaan hintaan ja molempien linsseihin tuli lämpövika alle vuodessa! Linssiin tulee sumea hämähäkinseitti jos saa liikaa lämpöä ja pinnoitteet lähtee valumaan. En missään erityisen kuumassa ollut ja uuniluukun avaan varovasti. Muiden liikkeiden linssit kyllä ovat kestäneet.

No niistä kannattaa valittaa. Mulle tuli kyllä jonkun muunkin linsseihin muutamassa kk naarmuja ja toisen firman sangoista lähti maalit.

Vierailija
4/4 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niistä kannattaa valittaa. Mulle tuli kyllä jonkun muunkin linsseihin muutamassa kk naarmuja ja toisen firman sangoista lähti maalit.

Minä ostin Specsaverilta lasit, ja tosiaan puolen vuoden päästä niissä oli tuo lämpövika. Ja todella varovainen olin niiden kanssa koko ajan, otin ne esim. kokonaan pois päästä kun avasin uuninluukun. Kävin valittamassa, ja tuli tunne ettei minua uskottu. Siellä sanottiin, että on varmaan saanut jostain lämpöä kun on tullut tuo vika, omaa syytä siis. Molemmat lasit pilalla. Muissa laseissa ei ole käynyt noin, nämä nykyisetkin lasit ovat olleet käytössä jo kaksi vuotta eikä näissä ole edes naarmuja. En ikinä osta enää laseja Specsaverilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi