Mikä on ollut tänä kesänä parasta tähän mennessä?
Meillä pihapiirin lintujen seuraaminen. Mustarastaalla pesä pensaassa ja poikaset nyt kuoriutuneet. Ei olla menty sörkkimään, mutta tsiigaillaan kun vanhemmat vievät sinne ruokaa ja alkaa kuulua pikkuisten tsirkutus. Kaikki pihapiirin linnut on nimetty ja niiden elämää seuraillaan silmä tarkkana.
Kommentit (13)
Mökkireissu systerin kanssa kahdestaan Pohjois-Savossa.
Parvekkeella lueskelu. On tullut tehtyä kesän aikana kaikenlaista, mutta näköjään ihan simppeli asia vie voiton.
Lomamatka lasten kanssa. Yleensä matkustamme isommalla porukalla ja nyt oli ihanaa kun oli vain minä ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Fudiksen MM-kisat.
Tämäpä juuri!
Riippumatossa lojuminen hyvän kirjan kanssa.
Loma rakkaan kanssa hänen sukulaistensa (mm. isovanhempien) luokse Pohjois-Afrikkaan. <3 Jännitin ihan kamalasti kun ei olla tätä ennen nähty kuin Skypessä, mutta kaikki olivat todella ihania ja ottivat minut hyvin vastaan, vaikka meillä on huomattava ikäerokin (olen avomiestäni vanhempi).
Kylpylähotellissa käyminen. Yleensä en tykkää uimahalleissa käydä, mutta nyt reissussa rohkaistuin käymään siellä kylpyläosastolla. Siellä oli niin rauhallista, että saatiin olla perheenä melkein kokoajan siellä allasosastolla ja mä sain yksin nauttia löylyistä naisten saunassa. Luksusta! 😍
Vierailija kirjoitti:
Kylpylähotellissa käyminen. Yleensä en tykkää uimahalleissa käydä, mutta nyt reissussa rohkaistuin käymään siellä kylpyläosastolla. Siellä oli niin rauhallista, että saatiin olla perheenä melkein kokoajan siellä allasosastolla ja mä sain yksin nauttia löylyistä naisten saunassa. Luksusta! 😍
Mä olen myös ollut tosi arka käymään missään vesilaitoksissa... Mutta tänä kesänä lähdin lasten kanssa uimahalliin viimeisenä aukiolopäivänä ennen kesätaukoa ja ylitin itseni täysin: sukeltelin ja uin ihan muina miehinä ja oli itse asiassa aivan älyttömän hauskaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös ollut tosi arka käymään missään vesilaitoksissa... Mutta tänä kesänä lähdin lasten kanssa uimahalliin viimeisenä aukiolopäivänä ennen kesätaukoa ja ylitin itseni täysin: sukeltelin ja uin ihan muina miehinä ja oli itse asiassa aivan älyttömän hauskaa :)
Näinpä. Mä en tykkää yhtään siitä uimahallin vilinästä. Mutta nyt mulla oli oikeasti kivaa kun saatiin olla ihan rauhassa perheenä siellä muiden häiritsemättä. Jään kyllä kaipaamaan niitä kahta iltaa kun käytiin siellä kylpemässä. 🤗
Prätkällä reissussa, Italia, Espanja ym. lämpimät, kauniit maat tuli koluttua.
Kolmessa viikossa ennättää paljon kokea kaikenlaista.
Ja vielä parhaan kaverin kanssa, täydellistä.
Ihanan viileät ilmat kesän alussa. Sopiva 15 - 18 astetta eikä tätä kauheaa hellettä.