Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä 40+ lähimaastosssa oleva nainen. Onko tukkasi yhtä tuuhea kuin 10v sitten?

Vierailija
12.07.2018 |

Nimimerkillä olenko kaljuuntumassaa :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset on reilusti ohentuneet. Siitä muutkin ihmiset huomauttelavat huolestuneena. Hiustenlähtöä ei suvussa ole naisilla, vaan kaikilla vanhuksillakin paksut hiukset. En tiedä mistä tämä oma hiustenlähtö sitten johtuu,koska perinnöllistä se ei ole.

Voihan se olla silti perinnöllistä, vaikkei muilla naisila olisi. Onko esim. isälläsi tai suvun muilla miehillä ohuet hiukset?

Vierailija
22/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 ja tuntuu, et hiukset vaan paksuuntuu iän myötä. Kasvaakin nopeasti. Käyn kampaajalla 4 viikon välein lyhentämässä ja ohentamassa. Muuten on paksu mätäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41, ja hiukset ovat ihme kyllä menneet parempaan suuntaan.

Lapsesta asti mulla on ollut ohuet ja hennot hiukset, ja aiemmissa raskauksissa ne eivät ole missään vaiheessa paksuntuneet, ainoastaan ohentuneet synnytyksen jälkeen entisestään. Jossain vaiheessa oli pakko leikata lyhyeksi, ja ajattelin, että tuskinpa ne enää tuosta kasvavat.

No kolmannessa ja viimeisessä raskaudessani sainkin tosi paksut hiukset, ja kaiken kukkuraksi niistä tuli kiharat. Nyt vauva on jo vuoden ikäinen, ja hiukset ovat kasvaneet lapaluihin. Lähteehän niitä koko ajan tosi paljon, mutta on niitä vielä aika tavalla päässäkin, enemmän kuin ennen tätä raskautta.

Vierailija
24/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei. Monet sanovat, että kun sulla on niin ihanan paksu tukka (ja ehkä se onkin paksu suomalaiseen keskivertotukkaan nähden), mutta omasta mielestäni se on ohuempi kuin ennen. Olen nyt 38. Tykkäisin pitää pitkän tukan aina vanhuuteen asti, mutta saa nyt nähdä, mitä vaihdevuosi-iässä tapahtuu.

Täsmälleen näin, ikää myöten.

Vierailija
25/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja hiukseni ovat todella hyvässä kunnossa. Lopetin värjäämiset ja vaalentamiset kokonaan ja hiukset kiittää, nyt paksut ja kiiltävät ja kasvavat nopeasti. Kemialliset käsittelyt eivät selvästi hiuslaadulleni sovi. En myöskään käsittele muotoilutuotteilla, hiuksissani on voimaa ja ryhtiä ilman niitä.

Vierailija
26/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ohentuneet. Mutta ikä on jo 56v. eli en ehkä ole kysymyksen varsinaista kohderyhmää. 

Eivät kuitenkaan harmaantuneet ollenkaan ja pienen hiushävikin saa näkymättömiin erilaisilla föönaustekniikoilla ja muotovaahdolla. 

Mutta vastaus kuitenkin yksiselitteisesti: ovat ohentuneet ja myöskään eivät kasva entiseen malliin. Kun ennen sai olla saksimassa parin kuukauden välein, niin nyt pari kertaa vuodessa riittää. 

Jos jotain positiivista haluaa keksiä, niin eipä kasva säärikarvatkaan :D

Vierailija
27/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sen sijaan kainalokarvat ja alapehko rehottaa tuuheampana ja elinvoimaisempana kuin koskaan.

Vierailija
28/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menopaussi ilmotti saapumisestaan hiuksieni kautta, harmillista kun en itse sitä ymmärtänyt! Paksusta, kihartuvasta tukastani tuli päätä pitkin liiskautuva hiirenhäntä. Ostin jo jo jotain volumizer-shampootakin entisten ekstrahoitavien ja kosteuttavien tilalle. Silloin ei ollut mitään muita menopaussin oireita. Kun tuli muut oireet ja hormonihoito, niin tilanne palautui ennalleen: tukkaa on paljon. Mutta se, ett on harmaita hiuksia tuntuu surulliselta. Toki ne ei taida sieltä näkyä kun vaaleennan hiuksia säännöllisesti, mutta silti.

N53

Vierailija
29/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan harmaantumista, mutta yhtään harmaata ei vielä näy, kysyn aina kampaajalla. Inhoan tummanruskeita hiuksiani ja harmaana olisin aina vaaleampi, ei tarvitsisi enää värjätä. N43

Vierailija
30/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias ja hiukseni ovat paljon paksummat kuin kymmenen vuotta sitten. Johtunee paremmasta ruokavaliosta ja siitä, että en enää värjää hiuksiani.

Vierailija
31/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, itselläni ei paikoin hiukset meinaa kasvaa enää kunnolla pituutta, vaan irtoavat siinä 15-20cm kohdalla. Olen vasta 38, joten kurjaa on.

Vierailija
32/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aavistuksen mutta ovat edelleen todella paksut. Harmaita (tai no valkoisia, ei siis harmaita) osin jo tullut muutaman vuoden mutta eivät haittaa oikeastaan... olen 41v.

Vierailija
33/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Nelikymppisenä kasvatin lyhyet hiukset lähes olkapäille asti. Se nuorensi ja raikasti olemusta. Päätin nauttia tuuheista hiuksistani, kun on nuorekkuutta vielä jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä