Naiset!irstain mökki reissumme?
Olin lukemassa vanhempieni mökillä pääsykokeisiin,pihalla kiihotuin ku naapurimökillä tehtii saunaa,joten asiat ajautui siihen et tämä remonttireiska pani mua vanhempieni mökin kuistilla.ps oli Iso meisseli raavaalla raksamiehellä.n21
Kommentit (5)
En ole vielä keksinyt tähän riittävän hyvää fantasiaa. Odota pari päivää niin sitten tulee. Siihen voisi liittyä vaikka alaikäiset.
Olin mökillä ja panin seksiä pilluun
Vierailija kirjoitti:
Olin heinäkuun alussa vuokramökillä Mäntyharjulla. Makoilin aamukrapuloissani aamu-uinnin jälkeen laiturin aurinkotuolissa, suolessani alkoi kiertämään illalla nautittu punaviini, otin reisistä kiinni selällä ollessani ja jännitin, ripuli purskahti kahden metrin kaaressa pitkin laituria ja järveä :)
Onneksi oli loppusiivous maksettu.
Ihana nainen! Kuinka sinuun saisi yhteyden?
Vierailija kirjoitti:
Olin heinäkuun alussa vuokramökillä Mäntyharjulla. Makoilin aamukrapuloissani aamu-uinnin jälkeen laiturin aurinkotuolissa, suolessani alkoi kiertämään illalla nautittu punaviini, otin reisistä kiinni selällä ollessani ja jännitin, ripuli purskahti kahden metrin kaaressa pitkin laituria ja järveä :)
Ai saa**na kun naurattaa tämän suorituksen ajattelu, vielä kun lisää siihen naapurimökin eläkeläispariskunnan näkemään koko episodin :)