Onko pakko laittaa sukkikset kirkkoon?
Ristiäiset tulossa ens viikonloppuna ja hellettä luvattu. Onko oikeesti pakko laittaa sukkikset? Inhoon niitä kun ne kutiaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ristiäiset tulossa ens viikonloppuna ja hellettä luvattu. Onko oikeesti pakko laittaa sukkikset? Inhoon niitä kun ne kutiaa.
Kyllä etiketin mukaan. Klo 18 jälkeen alkaviin juhliin voi kesällä mennä sandaaleissa ilman sukkia.
Hanki mahdollisimman ohuet 10-15 denieriä.
Vierailija kirjoitti:
Kun äiti yrittää pakottaa laittamaan sukkikset, niin sanot äidille reippaasti, ettet halua laittaa. Äitisi on inhottava, jos pakottaa laittamaan.
Kyllä lapsi voi olla ilman sukkiksia, ei pidä pakottaa.
Itse laitan helteellä aina verkkosukkiset ja kylmemmällä tavalliset tai paksummat.
M 52
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan helteellä aina verkkosukkiset ja kylmemmällä tavalliset tai paksummat.
M 52
Näin mäkin teen. Mutta voi kyllä mennä ilman sukkiksiakin.
N38
Jos helma yltää polveen niin voi mennä ilman sukkiksia kesällä. Ja noinkohan siellä muutenkaan joka tilanteessa etiketin mukaan pokkuroidaan.
Kukaan ei sun jalkojas siellä kirkossa katso eikä näe, ellet sentään sinne alttarille mene.
Voihan sitä laittaa esim. vain juhlavan puseron, jonkun bleiserin ja jotkut pitkät housut niiden kanssa ,jos haluaa.
Ei se kiellettyä (onneksi) ole kirkossakaan.
Ei ole pakko. Etikettihän on löystynyt tosi paljon, eli järkeäkin saa käyttää.
Stay-upeja olen itse käyttänyt kun kesällä tuppaa hiostamaan ja kutittamaan.
Ei tarvitse laittaa sukkahousuja.
Ei kannata mennä kirkkoon ollenkaan, uskovaisten touhuja.
Käytättekö te näitä ohuita sukkahousuja (esim. 15 den) talvella lämpökerrastona? Jos ne eivät lämmitä talvella, niin eivät ne lämmitä kesällä sen enempää.
Kun äiti yrittää pakottaa laittamaan sukkikset, niin sanot äidille reippaasti, ettet halua laittaa. Äitisi on inhottava, jos pakottaa laittamaan.