Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan palannut ex-kumppanin eli lasten isän/äidin kanssa yhteen, vaikka kummallakin ollut välissä jo uusi suhde?

Vierailija
11.07.2018 |

Niin. Jos on, kertokaa miksi päädyitte siihen. Onko ollut ongelmia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin ja ongelmat tulivat siitä, kun mies petti taas sen naisen kanssa, jonka kanssa oli aiemminkin pettänyt. Eli miehen uskottomuuteen loppui kahden vuoden jälkeen. Ennen eroa oltiin yhdessä 16v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhdessä 9 vuotta (3 lasta). Erottiin, siihen on monia syitä. Molemmilla oli uudet kumppanit ja lasten kans meillä oli viikko-viikko systeemi. Vanha suola janotti molempia ja palattiin yhteen 2v erossa olon jälkeen

Oltiin yhdessä 4 vuotta ja saatiin yksi lapsi lisää. Erottiin taas, koska ne ongelmat palasi mitkä oli edellisen eronkin syynä. Nyt oltu erossa vuosi, mulla uusi mies, eksä ollu koko vuoden yksin. Eksä "masentu" ja alkoholi tuli entistä enemmän kuvioihin (oli iso syy molemmissa eroissamme). En todellakaan ala hänen kanssaan enää kolmatta kertaa!

Oli meillä pääosin toi 5v ihan jees onnellista aikaa enkä kadu että palattiin yhteen ja saatiin ihana neljäs lapsi. Mutta miehellä on paljon henkisiä ongelmia (+ alkoholi ja vaikea lapsuus josta sata ongelmaa) joita ei halunnu selvittää. Joten pattitilanne perhe-elämän kannalta. Mies on vuoden aikana tavannu lapsia muutaman kerran valvotusti eikä valoisammalta näytä jos ei itse hae apua. Eli yyhoona olen nyt neljälle, mut lasten kans meillä on kaikki ok.

Jos palaa yhteen eksänsä kanssa niin ongelmat ja eron syy pitää selvittää juurtajaksaen ja antaa anteeksi toiselle. Ongelmia ei voi lakaista maton alle vaikka olisi miten vaaleanpunaiset lasit silmillä.

Vierailija
4/6 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei oikein hyviä kokemuksia..

Vierailija
5/6 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Välissä taisi olla noin 10 vuotta. Lapset jo isoja, kun palasivat yhteen.

Vierailija
6/6 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja samat ongelmat toistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän