Olinko ainoa jota ei kiinnostanut Thaimaan luolapiina?
Kommentit (18)
Jonkun tietyn uutisen pakkosyöttö saa kyllästymään nopeasti. Hyvä, että kaikki saatiin pelastettua mutta tuntui ettei muita uutisia ole olemassakaan.
Ehkä väärät mittasuhteet. Ketään ei kiinnosta kymmenettuhannet hyväksikäytetyt ja kymmenet tapetut thaikkupojat ja -tytöt joka vuosi. ;-(
Tuskinpa vain. Minusta juttu haisi alusta alkaen, mutta hyvin näyttää uppoavan näihin palstan retardeihin.
Vierailija kirjoitti:
No olit varmasti ainoa.
Mikä tarve joillain ihmisillä on korostaa että minua ei sitten tippaakaan kiinnosta tämä yleisesti kiinnostuksen kohteena oleva aihe?
No kun ei kiinnostanut mutta mediat tuuttasi siitä uutista joka päivä.
Rambot saivat sankarinviittansa. Mutta pojat vaarannettiin aiheetta.
Kukaan ei enää muista, että yksi kuoli. Niin mutta olikin vain pelastaja.
Ja siis luin joitain uutisia kun jotain uutta tapahtui. Kun esimerkiksi ne löydettiin ja sitten kun ne pelastettiin.
Ap
Et ole ainoa, sillä tänne kirjoitti aiemmin toinen samanlainen.
Kiinnostaa sua enemmän kuin mua, kun teet aloituksen av-palstalle.
Oot varmaan perse persu. Persut ei osaa osaa mitään. Mutta jotenkin luulevansa tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä väärät mittasuhteet. Ketään ei kiinnosta kymmenettuhannet hyväksikäytetyt ja kymmenet tapetut thaikkupojat ja -tytöt joka vuosi. ;-(
Kasvotonta massaa jotka eivät herätä mielenkiintoa. Yksittäinen ihminen tai pienen ryhmän tapaus ja tarina sen takana paljon kiinnostavampi.
Järjestetty juttu. Aina se on jossain kolmannessa maailmassa missä on "hätä".
Ei jaksa kiinnostaa.
Sinkkumies
Oot varmaan narsisti. Monet on narsisteja, ei osaa.
Kohta tulee varmaan joku monen tunnin draamaelokuva. Pääosissa joitain menneen talven Hollywood-julkkiksia. Ei kiinnostaneet kaivosmiehet, ei nappaa jalkapallopojat. En tunne ketään heistä henkilökohtaisesti, joten miksi välittäisin. Ensiviikolla he ovat jo vanha uutinen.
Vierailija kirjoitti:
Luin pari artikkelia ja skippasin sata muuta.
Tunsit sitten polttavaa tarvetta tulla ilmoittamaan se täällä.
Ketä kiinnostaa...
itse ne sinne luoliin menivät varoituksista huolimatta, olivat vielä paikallisia ja tiesivät riskit!!!
No olit varmasti ainoa.
Mikä tarve joillain ihmisillä on korostaa että minua ei sitten tippaakaan kiinnosta tämä yleisesti kiinnostuksen kohteena oleva aihe?