Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko mulla oikeus loukkaantua? Kaveri ei enää pidä yhteyttä kun alkoi seurustella.

Vierailija
11.07.2018 |

Ollaan oltu kavereita jo 15 vuotta ja tämä kaverini oli aina sinkku, itse alpin seurustella jo 9v sitten ja se ei vaikuttanut meidän väleihin vaan tapasin häntä yhtä usein ja meillä olo yhtä kivaa kuin ennenkin.

No kaverini sitten "katosi" yli vuosi sitten. Ei vastannut viesteihin, ei puheluihin ei mihinkään. Täysi hiljaisuus. Jatkoin viestien laittoa ja lopulta kaveri vastasi yli vuoden jälkeen ihan pokkana ja pahoitteli että ollut kiirettä. Sovittiin sitten tapaaminen ja siellä sivulauseessa kaveri kertoi että seurustelee nykyään ja asuvatkin yhdessä.

Selvisi syy miksi seuraani ei ole enää kaivattu, mutta minusta tuo oli törkeä temppu olla yli vuosi hiljaa ja vastaamatta.

Tuon jälkeen tapaamisen sopiminen ei ole yhtään sen helpompaa ja hän aina sanoo että "kysyn mieheltä eka jos ei keksitä muuta niin voidaan nähdä" tjsp.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden jälkeen vastasi?  Ohho. Enpä nyt sen suurempaa painoarvoa kyseiseen ihmiseen laittaisi. Kyllä loukkaantuisin, jos viesteihin ei vastattaisi eikä muutenkaan pidetä yhteyttä mutta sitten, kuitenkin vuoden päästä otetaan yhteyttä niin kuin ei mitään. Eri asia tietysti, jos ette muutenkaan olleet läheisiä mutta kai normaaliin käytökseen silti kuuluu vastata viestiin. Kuulostaa ehkä siltä, että taustalla on jotakin muutakin kuin pelkkä seurustelusuhde tai sitten kaverillasi on vain harvinaisen huonot sosiaaliset taidot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden jälkeen vastasi?  Ohho. Enpä nyt sen suurempaa painoarvoa kyseiseen ihmiseen laittaisi. Kyllä loukkaantuisin, jos viesteihin ei vastattaisi eikä muutenkaan pidetä yhteyttä mutta sitten, kuitenkin vuoden päästä otetaan yhteyttä niin kuin ei mitään. Eri asia tietysti, jos ette muutenkaan olleet läheisiä mutta kai normaaliin käytökseen silti kuuluu vastata viestiin. Kuulostaa ehkä siltä, että taustalla on jotakin muutakin kuin pelkkä seurustelusuhde tai sitten kaverillasi on vain harvinaisen huonot sosiaaliset taidot. 

Oltiin tosi läheisiä koko kaveuuden ajan, nähtiin pari-3 krt kuukaudessa ja viestiteltiin kaikki asiat aina toisillemme. Ap

Vierailija
4/11 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi myös noin. Paitsi että tää kaveri oli mun paras ystävä ja lapseni kummi. Itse olin ollut jo kymmenen vuotta mieheni kanssa ja lapsiakin kaksi kun kaveri löysi miehensä. Ja siihen loppui meidän ystävyys. Mulla meni monta vuotta ennen kuin uskalsin ystävystyä kenenkään kanssa ja jonkinlainen trauma tuosta jäi takaraivoon. En enää jaa henkilökohtaisia asioitani toisille vaan pidän pientä etäisyyttä. Ja kyllä harmittaa edelleen koko asia.

Vierailija
5/11 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on loukkaavaa. Ja sekin, ettei ole pitänyt sinua yhtään ajantasalla.

Vierailija
6/11 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin seurustelemaan eksän kanssa, niin multa loppui pikkuhiljaa yhteydenpito kavereihin. Mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja tutki facet ja puhelimet, epäili kaikista jotain. Jonkinlainen ärtyvyys ja äkäisyys oli aistittavissa aina kun muiden kanssa juttelin (vaikka ei sitä sanallisesti osoittanutkaan) niin aloin pitämään puhelinta äänettömällä, oli vaan helpompaa olla pitämättä muihin yhteyksiä. Mies joi, käytti sekä henkistä- että fyysistä väkivaltaa ja mä asennuin ja eristäydyin pikkuhiljaa huomaamatta. Katosin jossain vaiheessa kokonaan koska häpesin tilannetta. Jos joku ehdotti jotain, niin ensimmäinen ajatukseni oli että mitäköhän mieltä mies on.

Tämmösiäkin tarinoita on, ei kaverisi välttämättä tahallaan loukkaa.

Vierailija
7/11 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista toimii noin. Heitä voi jälleen tavata, kun suhteen alkuhuuma on ohi - ja nähdä useammin, kun suhde päättyy.

Ikävä tilanne, mutta varmaan ymmärrettävää, kun heillä on jälleen elämää surempi romanssi nro 29.

Vierailija
8/11 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloin seurustelemaan eksän kanssa, niin multa loppui pikkuhiljaa yhteydenpito kavereihin. Mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja tutki facet ja puhelimet, epäili kaikista jotain. Jonkinlainen ärtyvyys ja äkäisyys oli aistittavissa aina kun muiden kanssa juttelin (vaikka ei sitä sanallisesti osoittanutkaan) niin aloin pitämään puhelinta äänettömällä, oli vaan helpompaa olla pitämättä muihin yhteyksiä. Mies joi, käytti sekä henkistä- että fyysistä väkivaltaa ja mä asennuin ja eristäydyin pikkuhiljaa huomaamatta. Katosin jossain vaiheessa kokonaan koska häpesin tilannetta. Jos joku ehdotti jotain, niin ensimmäinen ajatukseni oli että mitäköhän mieltä mies on.

Tosi kurja kuulla :( jotain tämmöistä olen myös miettinyt koska tuntuu, että miehensä ehdoilla menevät. Kaveri luopui asunnostaan ja koirastaan tämän miehen takia, miehellä itsellään on koira. Ja ovat kuulemma kaikki viikonloput miehen kotipaikalla, siis kuulemma ihan aina pe-su.. ap

Vierailija
9/11 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kurja kuulla :( jotain tämmöistä olen myös miettinyt koska tuntuu, että miehensä ehdoilla menevät. Kaveri luopui asunnostaan ja koirastaan tämän miehen takia, miehellä itsellään on koira. Ja ovat kuulemma kaikki viikonloput miehen kotipaikalla, siis kuulemma ihan aina pe-su.. ap

Kyllähän toi vähän oudolta kuulostaa.. minkä ikäisiä olette? Entä mies? Oletko häntä tavannut?

Vierailija
10/11 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄRKYTTÄVÄÄ.

Toivon että tuollaiset ihmiset jätetään tai jäävät leskeksi. Oikeasti. Ja ne entiset ystävät eivät anna aikaa.

Vierailija
11/11 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista toimii noin. Heitä voi jälleen tavata, kun suhteen alkuhuuma on ohi - ja nähdä useammin, kun suhde päättyy.

Ikävä tilanne, mutta varmaan ymmärrettävää, kun heillä on jälleen elämää surempi romanssi nro 29.

Juurikin näin. Jotenkin säälittäviä itsekeskeisiä ihmisiä joille se mies on yhtä kuin Jumala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän