Miksi joillakin ottaa lujille, kun exä löytää uuden kumppanin ?
Haukutaan ja ollaan katkeria, yritetään pilata välit lapsiin. Pitäisikö jäädä loppuelämäksi yksin ja ainoastaan muistella aikaa exän kanssa.
Ymmärrän kyllä, jos lennosta vaihtuu uuteen, mutta vuosien jälkeenkin tuntuu haittaavan, kun toinen on onnellinen.
Kommentit (9)
Näitä löytyy. Kavereistani yksi alkoi haikailla elämätöntä nuoruutta,hän oli mennyt naikkariin sen ekan poikaystävän kanssa ja vanhempien luota suoraan kimppaan tietämättä mistään muusta mitään. Hyppäsi vieraissa tämän tästä ja kun vihdoin ja viimein sai sen avioeronsa niin on siitä lähtien ollut kuin itse piru ex-miestä kohtaan. Lasten aikana haukkuu exän naisystävää jne. En ymmärrä hänen käytöstä ollenkaanhän sai sen vapautensa miksei keskity siihen.
koska ex on tekopyhä p...... yhyy ero tuli yhyyyy toivon sulle kaikkea hyväää ja rakkautta
Ne on niitä jotkaa kokee omistavansa läheisensä, joille puolisolla ja lapsilla on vain välinearvoa, eivät näe heitä itsenäisinä yksilöinä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä jotkaa kokee omistavansa läheisensä, joille puolisolla ja lapsilla on vain välinearvoa, eivät näe heitä itsenäisinä yksilöinä.
Tämä on totta. Kirjoitin pitkästi, mutta sitten painoin vahingossa takaisinpäin nappia, ja koko teksti hävisi.
Se on tavallaan se viimeinen isku, jos exä on elätellyt mielessään jotain mahdollisuutta palata yhteen. Tulee myös mustasukkaisuus ja huonommuuden tunne, mitä tuossa toisessa on muka parempaa, sellaista mitä minä en olisi pystynyt antamaan.
Tai sitten on ihan se, että eron jälkeen on ok jos toisellakaan ei mene hyvin, mutta sitten jos hän löytääkin uuden onnen niin se tuntuu niin väärältä kun itse vielä kärvistelee.
Lujemmalle ottaisi, jos uusi olisi jotenkin huonompi. Tasokas uusi kertoo omasta tasokkuudesta, tosin onhan se harmillista, että ex ottaisi mieluummin exänsä kuin hyvänkin uuden! No, elämänkoulu on käytävä loppuun.
Kaikille ei riitä priimaa, mutta olkaa onnellisia, että teillä sentään olisi ja on vientiä!
Itseäni lähinnä ärsytti exän täydellinen välinpitämättömyys lastamme kohtaan uuden naisystävän tultua kuvioihin. Minusta tehtiin se pahis kun yritin lapsen isään olla yhteydessä lasta koskevissa asioissa. Lopetin sitten yhteydenpidon kokonaan, mutta sekään ei ollut hyvä???
Nykyisen kumppanini ex löysi uuden kumppanin yli 1,5 vuotta ennen kun hänen ex (siis minun puoliso). Siltikin kun hänelle selvisi, että minä olen ollut mukana viettämässä kivaa aikaa lasten kanssa, hän alkoi huutamaan kumppanilleni kuinka lapset pitää tuoda heti pois ja jos ei tuo, niin hän tekee vaikka ja minkä ilmoituksen. En ollut ikinä nähnyt tätä henkilöä, kun hän jo lateli kumppanilleni haukkuja minusta.
Alkuun meidän tavatessa lapset olivat hyvin myötämielisiä minua kohtaan ja meillä oli oikein hauskaa yhdessä. Nyt tuntuu, että kumppanini ex on tehnyt jotakin ja yksi lapsi on kovin etääntynyt aivan kuin hänelle olisi joku puhunut pahaa ja siksi lapsi ei oikein tiedä miten olla seurassani. Todella harmillista. En puhu pahaa tästä henkilöstä varsinkaan lasten kuullen, koska se on lasten vanhempi. Kumppanilleni saatan sanoa, jos sieltä tulee jotakin lokaa.
En ymmärrä kumppanini exän logiikkaa. Mitä hän kokee saavansa toimillaan. Vaikuttaa mielisairaalta. Mutta sehän hän onkin dignoosiensa perusteella...
Olen tätä samaa ihmetellyt ja etenkin heidän kohdalla jotka ovat itse lähteneet liitosta. Auta armias kun ex löytää uuden niin sitten alkaa kiusanteko ja pompottaminen.