Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä homokammo kertoo?

Vierailija
11.07.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806292201040764_rk…

Klikkasin tätä uutista ja artikkelina ihan ok, mutta kun skrollaa kommentteihin niin heti törmätään joko homokammoisiin tai inhoajiin. Monet sanoo että homoutta vouhotetaan turhaan kaikkialla vaikka minun (bi) piti itse etsimällä etsiä tämä artikkeli, koska ei se tuossa etusivulla ainakaan minulle ollut. Ja pride herättää närää koska se vaan on niin väärin tuoda esiin erilaisuutta tai ylipäätään pitää hauskaa. Homous myöskään ei ole synonyymi (homo)seksille. Mutta tätäkään ei ymmärretä. Ja pahnan pohjimmaisena löytyi myös kommentoija joka referoi jotain höpöhöpö tutkimuksia jossa sanotaan että homoseksuaalisuus syntyy lapsuuden trauman vuoksi tai on elämäntapavalinta. Voi sanoa että oikea porukka löysi paikalle, mutta viesti ei selvästikään mennyt perille.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon sivun videossa ole sama musiikki kuin Pihlajakadun tuhmien tätien tunnarissa? :D

Vierailija
22/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkysilmissä kirjoitti:

Olen suvaitsevainen ja olkoon kukakin mitä on. Mua vaan jotenkin oksettaa kahta vaikka lihavaa mahakasta homoa tökkimässä toisiaan pe*****een niin se näky on mielessä jotenkin erittäin vastenmielinen. Siitä johtuu lievä homofobia. Olen siis nainen.

Ihminen, miksi ajattelet asioita, jotka sinua inhottavat, ei se ole mitenkään välttämätöntä saati pakollista (paitsi jos on pakko-oireita, mutta niihinkin saa apua)? Jos haluat ajatella homoseksiä, ajattele vaikka suosikkinäyttelijöitäsi/urheilijoitasi/fiktiivisiä hahmoja harjoittamassa sitä, niin me muutkin teemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksi syy (homofibiaan) on se, että on itse homo tai trans, mutta identiteetti on itselle vasta avautumassa ja ulostulo ahdistaa." Tässä on niin Setan märkä unelma, kaikkihan tietenkin on salaisesti mutta oikesti kaappisateenkaariväkeä :D

Lapsuuden traumat aiheuttaa kaikenlaista, se pitäisi olla kaikille vähänkään psykologiaa ymmärtäville selvää. Miksi traumat vaikuttaisi kaikkeen mahdolliseen muuhun, mutta ei missään nimessä koskaan seksuaalisuuteen?

Tiesittekö, että esim. pedofiilit ovat usein itsekin lapsena kokeneet hyväksikäyttöä? Eikö ole selvä, että tämä seksuaalinen pahoinpitely lapsena on vaikuttanut uhrin seksuaalisuuden vioittumiseen? Samoin, jos isä on ollut lapsuudessa yliankara, poika jatkaa miehisen hyväksynnän hakemista aikuisenakin. Tunnenkin tällaisen miehen, hän on itsekin myöntänyt että jotain perää asiassa saattaa olla :(

Yhden tutkimuksen mukaan homojen aivoissa on eroavaisuuksia heteroihin verrattuna, mutta lesboilla ei, ja heillä lesbous näyttääkin olevan ennenkaikkea elämäntapavalinta. Ja that´s fine, saa olla. Mutta turha kiistää tutkimustuloksia.

Homofoobikkoja on, mutta kaikki esim. Prideen kriittisesti suhtautuvat ei ole niitä :)

Seksuaalisesti vioittuneet joko jatkavat pahoinpitelyä (tai pidättäytyvät täysin seksistä/suhteista), mutta se ei ole oikeaa seksiä missä kaksi toistaan rakastavaa ihmistä on yhdessä. Siksi tämä trauma-teoria ontuu koska me vähemmistöön kuuluvat koemme rakkautta sekä kiintymystä. Ja oman käsitykseni mukaan se on ihan samaa kuin heteroilla vaikka kohde on eri. Ap

Vierailija
24/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ne, jotka jaksavat haukkua homoja ovat vain yksinkertaisesti tyhmiä. Ihminen on tyhmä, jos ei ymmärrä antaa kaikille tilaa elää omaa elämäänsä rauhassa ilman ikävää kommentointia.

Vierailija
25/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveestä järjestä? Homous on luonnotonta.

Vierailija
26/26 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että esim. pedofiilit ovat usein itsekin lapsena kokeneet hyväksikäyttöä?

Tuo on myytti ja tulee "tutkimuksista" joissa pedofiili=tuomittu hyväksikäyttäjä. Sitäpaitsi vain pieni osa hyväksikäyttäjistäkin on itse hyväksikäytön uhri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi