Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän itseäni

rumaidiootti
11.07.2018 |

Häpeän itseäni ja vähän kaikista syistä. Häpeän matalaa älykkyysosamäärääni (alle 100), hahmotushäiriötäni, huonoa käsialaani, hirviömäisen rumaa ja kammottavaa ulkonäköäni sekä lahjattomuuttani. Vaikka olenkin vielä nuorI 16-vuotias, minusta tuntuu, ettei elämälläni ole mitään merkitystä. Joka päivä toivon sairastuvani vakavasti tai kuolevan, koska sitten minun ei enää tarvitsisi hävetä tai inhota itseäni ja aiheuttaa samalla muille pahaa oloa. Olen oksettava. Masentunut en ole, enkä mitenkään surullinen, vain pettynyt itseeni. Halusin vain avautua, kiitos.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok hienoa.

Vierailija
2/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis normaali suomalainen teini-ikäinen. Kyllä se olo siitä helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt häpeään.

Vierailija
4/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan ihan varma tuosta äo:sta? Kirjoitat virheettömämpää tekstiä kuin keskiverto av-mamma :)

Vierailija
5/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure meitä on täällä  monta samanlaista et ole ainoa.

Vierailija
6/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla suomalaisella teinillä on yleensä kuitenkin normaali älykkyysosamäärä. Itse olen sellainen väliinputoaja keharin ja normiälyisen väliltä, ns. "heikkolahjainen".

Terapiat ei auta, olen eskarista asti käynyt psykologilla ja mt-sairaanhoitajilla.

Ap

Vierailija
7/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalilla suomalaisella teinillä on yleensä kuitenkin normaali älykkyysosamäärä. Itse olen sellainen väliinputoaja keharin ja normiälyisen väliltä, ns. "heikkolahjainen".

Terapiat ei auta, olen eskarista asti käynyt psykologilla ja mt-sairaanhoitajilla.

Ap

Harmillista. Kirjoitat siihen nähden liian hyvää suomen kieltä. :)

Vierailija
8/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen samoja häpeän tunteita kuin sinä. Olen sinua paljon vanhempi, mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

Toivon että me, ja kaikki muutkin häpeävät, pääsemme vielä häpeästä eroon ja sitten koittaa uusi, parempi elämä!

Voimia Sinulle!

Vierailija
9/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä varten sinun sitten pitäisi olla erityisen älykäs? Mistä sinä itse tykkäät ja nautit elämässä? Yritä miettiä mitä itse haluat ottaa irti elämästä, itsenäsi, älä sitä miten vastaat ympäristön (kuvitteellisiin) odotuksiin.

Vierailija
10/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielissä olen lahjakas, mutta Mensan testien ja psykologin arvion mukaan olen silti ikätovereita reippaasti jäljessä ja profiili hyvin epätasainen. Äo on luultavasti jopa reilusti alle sadan, jotain 60-70 luokkaa ehkä.

Ap

Vierailija
11/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielissä olen lahjakas, mutta Mensan testien ja psykologin arvion mukaan olen silti ikätovereita reippaasti jäljessä ja profiili hyvin epätasainen. Äo on luultavasti jopa reilusti alle sadan, jotain 60-70 luokkaa ehkä.

Ap

Voi_ei_.

Vierailija
12/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä AP olet surkea. Sun provokin oli kehno.

Vierailija
13/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä jos unohtaisit psykologit ja mt hoitajat ja alat elämään elämää, niillä eväillä mitä on, toiset soppakauhalla ja toiset teelusikalla.

Eräs tuttu mies sanoi että sillä on tainnut lurahtaa kusta joukkoon kun kännissä pannut alulle omat pojat.

Alkoholisteja kaikki.

Vierailija
14/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliälyinen haluaisin olla sen takia, että opiskelu ja myöhemmin myös työllistyminen on huomattavasti hankalampaa heikkolahjaiselle kuin taviksille. Myös syrjäytymisriski on suurempi.

Ap

Vierailija
15/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä että tiedät noin paljon tilanteestasi! Tietoa hyödyntämällä voit hyvinkin löytää oman paikkasi tässä elämässä :) valoa tulevaisuuteesi!

Vierailija
16/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä provo. Ihan kauhean älykäs et kuitenkaan voi olla, kun et ymmärrä lainkaan muuttaa kirjoitustyyliäsi sellaiseksi, että se vaikuttaisi selkeästi heikkolahjaisen kirjoittamalta.

Vierailija
17/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on kaikkien vähäjärkisten ystävä.

Häneen uskomalla saat voimaa jaksaa eteenpäin.

Vierailija
18/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tilanteesta erityisen ikävän tekee se, että hahmotushäiriökin diagnosoitiin vasta 15-vuotiaana. Mistään kuntoutuksista ei siis ole enää juuri mitään apua. :/ Koulukin stressaa jo nyt kamalasti, olen saanut ensimmäiset ryppyni ja rytmihäiriöitä luultavasti juuri ahdistuksen seurauksena. Näytän siis nyt myös elähtäneeltä ja vanhemmalta, vaikka pitäisi olla nainen parhaassa iässä. Mitä tällainen urpo voi sitten opiskella? Ei varmaan yhtikäs mitään. Työttömyys, täältä tullaan! 

Ap

Vierailija
19/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on kaikkien vähäjärkisten ystävä.

Häneen uskomalla saat voimaa jaksaa eteenpäin.

Sä se tässä oot vähäjärkinen.

Vierailija
20/59 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tänne lähettää kuva niistä psykologin papereista? Niissä ilmaistaan nätisti sanottuna, että tyhmä kuin saapas ja tuskin kykenee yhtään mihinkään koskaan, mutta kielissä pärjään kohtalaisen hyvin. Idiootti ei siis saa olla missään hyvä? :( On tämä kamalaa. Minua ei koskaan oteta missään tosissaan, kun olen juuri tällainen väliinputoaja. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi