Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö joukkopapatarkastuksissa?

Vierailija
11.07.2018 |

Tuli taas kutsu, pari viime kertaa (30v ja 35v)olen skipannut. Papa otettu viimeks 3-4v sit muuten gynellä käydessä.
En yhtään jaksais nyt stressaa, jos sieltä jotain löytyiskin.
Plaah.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn.

Vierailija
2/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus skippaan jos olen juuri käynyt gynellä. Viimeeksi otettu 2 v sitten kun olin gynellä ja sanoi että seuraavan kerran voi ottaa joukkotarkastuksessa joka on ensi vuonna. Olen kylläkin menossa syksyllä gynelle joten otan varmaan silloin kuitenkin enkä odota joukkotarkastukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn ja kannattaa muuten sekin etu lopetetaan jos ei niitä käytetä.

Vierailija
4/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Puhdas oli kun keväällä kävin.

Vierailija
5/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa menen. Toukokuussa kävin mammografiassa.

Vierailija
6/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti! Lisäksi itsenäisesti välivuosina.

Vierailija
7/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö se nyt olisi parempi löytää ajoissa jos siellä on jotain löydettävää?

Eipä ne jutut mihinkään itsestään häippäse vaikka et haluaisikkaan tietää.

Vierailija
8/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn.

Vierailija
9/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuttu sairaanhoitaja sanoi, ettei ne hoitsut useinkaan osaa ottaa sitä oikein, gynet osaa paremmin. 

Vierailija
10/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa on kutsu tullut, enkä ole mennyt koska mulla on niin ruma alakerta etten kehtaa näyttää sitä kenellekkään :|

Vierailija
11/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Vaikkakin usein jos joku perus hoitsu tai tk-lääkäri touhuaa alakerrassa, niillä on aina jotenkin sellainen olemus, että se on jotenkin pakollinen paskahomma joka on hoidettava. No mutta samapa tuo.

Vierailija
12/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pidä siitä, että naiset alistetaan väkivaltaisille ronkkimisille.

Vierailija
13/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, enkä myöskään rintasyöpäseulontoihin. Hölmö ajatus etsiä sairauksia etukäteen.

Vierailija
14/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai käyn, kun ilmaiseksi pääsee. Olisi aika hölmöä olla käyttämättä tilaisuus hyväksi, ja omasta terveydestä kannattaa aina pitää huolta.

Vierailija
15/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa on kutsu tullut, enkä ole mennyt koska mulla on niin ruma alakerta etten kehtaa näyttää sitä kenellekkään :|

Eivätköhän ne hoitajat ole jo nähneet ihan kaiken. Sinun alapääsi ei heitä hetkauta. :D

Vierailija
16/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin väkivaltaiselle? Eihän se edes tunnu miltään. Tai jollain voi tuntuakin mutta useimmilla kai ei. Paljon pahempaa joutuu kokemaan jos sinne kehittyy syöpä :-(

Vierailija
17/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Papatutkimus on vapaaehtoinen, mutta suotava seuranta, jolla seurataan solumuutoksia jotka saattavat johtaa kohdunkaulansyöpään. Kukaan ei käy gynekologilla tai hammaslääkärillä koska se on hauskaa, vaan sen terveydellisen hyödyn ja ennaltaehkäisyn takia. Mitä aikaisemmin jonkun sairauden hoidon aloittaa, sitä paremmat mahdollisuudet siitä on selviytyä, ja sitä vähemmän valtio ja kunnat joutuvat kuluttamaan varoja. Sinä olet yksilö ja päätät kehostasi. Yksilönä joudut myös kantamaan vastuun siitä, jos joskus sairastut pahasti.

T. N24

Vierailija
18/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käyn, joskus en. Mieluummin otatan yksityisellä gynellä, mutta ei sielläkään tule koko ajan ravattua.

Vierailija
19/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun se ei ole kauneuskilpailu ollenkaan. Etkö käy hammaslääkärissäkään, kun joku hammas saattaa olla vinossa tai peräti rikki ja hammaslääkääri voi nähdä sen!  Seuraavalla kerralla menet ja rehentelet, että sulla on rumin alakerta, kattokaa vaikka!

Vierailija
20/25 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, muut olen käynyt mutta 40-v kokeen jätin väliin kun olin pari viikkoa aiemmin ollut kohdun poistossa niin ei ollut sillä hetkellä tarvetta. Seuraavaan sitten taas menen.