Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pussailet ja lääpit jonkun kanssa toistuvasti, onko se sinusta pelkkää kaveruutta?

Vierailija
11.07.2018 |

Ja miksi haluat kaverin kanssa samoja juttuja kuin parisuhteessa?
En tarkoita välttämättä seksiä vaan suukottelua yms.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millä mielellä. Jos olen ihastunut ja haluan häntä seksuaalisesti, ei se mun osalta ole silloin kaveruutta. Mutta voi pussailla myös täysin kaveripohjalta koska se on kivaa.

Miksi sellaisen ihmisen pussailu olisi kivaa, johon ei tunne vetoa? Todella outoa olisi kaveria pussailla muuten vaan.

Koska pussaileminen ja koskettelu ja läheisyys nyt vaan tuntuu kivalta? Miten tuon voisi paremmin selittää?

Ööö...miksi kaverin kanssa??? Ei tulis mieleenkään pussailla pelkkää kaveria vaan jotain jonka oikeesti haluan lähelle. Tuossahan on sitten aika hämärä raja parisuhteella ja ystävyydellä.

Jaa, minä olen aina pitänyt ihan normaalina että kaverin kanssa voi pussailla. Mulla esim on yksi sellainen kaveri kenen kanssa aina pussataan suulle kun nähdään, joskus saatetaan pussailla vähän enemmänkin ja mitään seksuaalista meidän välillä ei kyllä ole.

No eihän se nyt kovin normaalia oli, pöhköä väittää tuollaista. Se on normaalia ehkä amerikkalaisissa musiikkivideoissa, mutta ei suomalaisessa valtavirtakulttuuria (jos sitä nyt halutaan käyttää "normaalin" mittarina).

Vierailija
22/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millä mielellä. Jos olen ihastunut ja haluan häntä seksuaalisesti, ei se mun osalta ole silloin kaveruutta. Mutta voi pussailla myös täysin kaveripohjalta koska se on kivaa.

Miksi sellaisen ihmisen pussailu olisi kivaa, johon ei tunne vetoa? Todella outoa olisi kaveria pussailla muuten vaan.

Koska pussaileminen ja koskettelu ja läheisyys nyt vaan tuntuu kivalta? Miten tuon voisi paremmin selittää?

Ööö...miksi kaverin kanssa??? Ei tulis mieleenkään pussailla pelkkää kaveria vaan jotain jonka oikeesti haluan lähelle. Tuossahan on sitten aika hämärä raja parisuhteella ja ystävyydellä.

En minäkään. Ehkä joillakin ei ole omat persoonan ja kehon rajat oikein selvät itselleen, koska eihän se normaalia ole, että haluaa meidän kulttuurissa intiimiksi miellettyä läheisyyttä kaverin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaveruutta 👉👌

Vierailija
24/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kirjoittaa, etten pussaile ja lääpi edes vaimon kanssa, mutta eihän se pidä täysin paikkaansa.

Vierailija
25/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toisen pussailu ja lääppiminen siis samanlaista arkista koskettelua kuin vaikkapa kättely? Onko kättelykin kivaa?

Alan epäillä, että ymmärtämättömien parisuhteessakaan ei tapahdu kosketusta kun seksi mielessä. Lohduttaako teitä kukaan? Halasiko vanhemmat kun oli lapsi?

Hellyyden osoittaminen vapauttaa oksitosiinia ja muita mielihyvähormoneja. Suutelu on hyväntuoksuinen ja kivan ihmisen kanssa tosi kivaa, vaikkei se olisikaan johtamassa seksiin.

Joillekin hellä kosketus nyt vaan on luontevampaa, kun toisille se tuntuu tarkoittavan mustavalkoisesti vain seksiä.

Jäätte todella paljosta paitsi.

Vierailija
26/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen aina pitänyt ihan normaalina että kaverin kanssa voi pussailla. Mulla esim on yksi sellainen kaveri kenen kanssa aina pussataan suulle kun nähdään, joskus saatetaan pussailla vähän enemmänkin ja mitään seksuaalista meidän välillä ei kyllä ole.

No eihän se nyt kovin normaalia oli, pöhköä väittää tuollaista. Se on normaalia ehkä amerikkalaisissa musiikkivideoissa, mutta ei suomalaisessa valtavirtakulttuuria (jos sitä nyt halutaan käyttää "normaalin" mittarina).

Mitä kaverin kanssa sitten voi tehdä ettei ylitä 'normaalin' rajoja? Minä tykkään halailla ja kosketella myös kavereita ja minulle on ihan normaalia istua käsi kaverin reidellä tai olla kaverin kainalossa, sekin menee varmaan yli rajan? Ja nyt puhun siis miespuolisista kavereista, en naisista.

Vierailija
27/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaverin kanssa sitten voi tehdä ettei ylitä 'normaalin' rajoja? Minä tykkään halailla ja kosketella myös kavereita ja minulle on ihan normaalia istua käsi kaverin reidellä tai olla kaverin kainalossa, sekin menee varmaan yli rajan? Ja nyt puhun siis miespuolisista kavereista, en naisista.

No jos voit tehdä jotain mueskavereiden mutta ei naiskavereiden kanssa, niin kertoohan se jo pelkästään siitä, että haet muuta kuin kaveruutta. Jotain pönkitystä naiseudellesi.

Vierailija
28/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä se oli, mutta ei se pelkkää kaveruutta ollut, kun pussailtiin, halailtiin ja sekstailtiin.

Vierailija
29/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyse siitä, että toinen on ihastunut, ja toinen saa Power Tripin. Ei ole oikein.

Vierailija
30/33 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan normaalia kosketella toista naispuolista kaveria ja istua sohvalla kainalossa. Ja halailla, silitellä hiuksia yms. Ei sentään jokaisen kanssa, mutta sellaisen samanhenkisen. On halipula ja kaipaan kosketusta. Mutta olen muutenkin vähän outo. :D Saatte paheksua ja alapeukuttaa rauhassa, jos teitä häiritsee. 

Vierailija
31/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon: ei tietenkään ole. Se on joko fyysistä nautintoa johon liittyy kiihottuminen, tai se on egoilua johon liittyy toisiin ihmisiin vaikutuksen tekeminen.

Pelkkää käsityönäpertämistä se ei ole. Eritteiden vaihtoon tarvitsee suurempia motiiveja kuin seuranpidon ja tylsyyden minimoimisen.

Vierailija
33/33 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisillä henkilökohtaiset, itsen ja toisen ihmisen rajat sekaisin. Ensimmäisestä suudelmasta ja intiimistä kosketuksesta se kaveruussuhde ei ole enää sama kuin mitä se oli sitä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä