Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen jatkuva huomauttelu mun tupakoinnista!

Vierailija
11.07.2018 |

Tämä jankkaus on ihan joka päivästä. Mies sanoo, että pelkää mun puolesta ja rahaa menee lomamatkan verran vuodessa. Ei mua tarvitse valistaa mistään vaaroista tai rahanmenosta. Tiedän ne vaarat ja itse maksan tupakointini. Enkä koskaan altista miestä savulle, vaan poltan aina parvekkeella. Onko teillä kokemuksia/ajatuksia, sillä tuollainen käytös on tosi raskasta. Melkein menee enemmän tupakkaa nyt kun on alkanut ärsyttää miehen käytös.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se tupakointi, niin kaikki, myös loppupeleissä sinä itse, ovat tyytyväisiä!

Vierailija
22/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoijat nyt vaan haisevat aivan oksettavan pahalle, etkö muka sitä tiedä?

Itse en tupakoijan kanssa olisi aikoinaan edes alkanut seurustella.

En polta niin paljoa että haisisin. Vähän toki kyllä, en voi kieltää.

Ap

Sinä et vaan itse huomaa sitä. Eli usko pois: sinä todellakin haiset todella pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole asiaan mitään sanomista, jos tupakoit jo ennen suhteenne alkua. Ymmärrän huomauttelun, jos tupakointi alkoi tai paljastui vasta nyt.

Tupakointi on ruma ja inhottava tapa, mutta toista ei voi pakottaa.

T. Ex-tupakoija

Vierailija
24/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö. Jokainen aikuinen polttaa just niin paljon röökiä kun itsestä tuntuu.

Enpä minäkään jaksanut valittaa exälleni tai kenellekkään muille naisille kenen kanssa pyörin.

Totta on myös tuo että jos polttaa muutaman päivässä haisee tietysti vähemmin kun että polttaisi reilun askin päivässä.

Lopettaa sitten kun itse haluaa, saattaa jopa onnistuakkin.

Vierailija
25/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta oletko kokeillut sähkötupakkaa? Olen nyt vuoden käyttänyt sitä ja ollut ilman tavallista röökiä, ja on aika mukavaa kun vaatteet eivät haise eikä suussa ole paha maku. Tulee myös halvemmaksi, kunhan jälleenmyyjä löytyy, eikä tunnu yhtään siltä, että luopuisi jostain. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
26/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta tupakointi! Luja päätös joka aamu: tänään en tupakoi. Et enää osta tupakkaa ja hävität kotona

olevat. Ajattele oman terveytesi ja lompakkosi kautta, älä miehen. Sinusta on kyse!

Vierailija
27/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakoijat nyt vaan haisevat aivan oksettavan pahalle, etkö muka sitä tiedä?

Itse en tupakoijan kanssa olisi aikoinaan edes alkanut seurustella.

En polta niin paljoa että haisisin. Vähän toki kyllä, en voi kieltää.

Ap

Sinä et vaan itse huomaa sitä. Eli usko pois: sinä todellakin haiset todella pahalle.

Itse tupakoijana kuvittelin, että kun pidän vaatteet puhtaana, pesen kädet ja syön purkkaa tupakoinnin jälkeen, en haisisi lähes ollenkaan. Nyt opettaneena tajuan, että tupakoiva ihminen haisee aina tupakalle jos tarpeeksi lähelle mennään. Vaatteet voivat haista tupakalle jo siitä, että joku muu tupakoi sun lähellä (esim terassilla).

Vierailija
28/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi aiheen, mutta oletko kokeillut sähkötupakkaa? Olen nyt vuoden käyttänyt sitä ja ollut ilman tavallista röökiä, ja on aika mukavaa kun vaatteet eivät haise eikä suussa ole paha maku. Tulee myös halvemmaksi, kunhan jälleenmyyjä löytyy, eikä tunnu yhtään siltä, että luopuisi jostain. Suosittelen lämpimästi!

Ja sitten olet uudenlaisessa koukussa. Miksei samantien lopeta kokonaan? Sähkötupakan haittavaikutuksia

ei vielä tiedetä kun on niin uusi keksintö. Tuskinpa on keuhkoille kovin ystävällistä sekään. 

Vierailija
29/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosi, hengityksesi ja vaatteesi haisevat kammottaville, rypistyt, hampaasi kellastuvat, hiuksesi kärsivät, kätesi ovat keltaiset ja parveke löyhkää tupakalle.

Riskinäsi ovat mm. keuhkoahtauma ja keuhkosyöpä monien muiden syöpien lisäksi. 

Tupakoivat ihmiset näyttävät huomattavasti vanhemmilta, kuin ovat.

Ymmärrän, miksi mies huomauttaa asiasta. 

Vierailija
30/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten olet uudenlaisessa koukussa. Miksei samantien lopeta kokonaan? Sähkötupakan haittavaikutuksia

ei vielä tiedetä kun on niin uusi keksintö. Tuskinpa on keuhkoille kovin ystävällistä sekään. 

Ei tiedetä, ei. Positiiviset puolet tavalliseen verrattuna kyllä tiedetään.

Vierailija
31/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika pellolle.

Vierailija
32/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat ei itse tajua miltä haisevat ja maistuvat. En ottas.

Vierailija
33/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse alkanut seurustelemaan tupakoitsijan kanssa. Mitäs lähti. Ei toista voi muuttaa.

Vierailija
34/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö uskalla lopettaa kun pelkäät lihomista?

vai onko se polttaminen muka niin coolia?

miksi et halua lopettaa?

mitä hyvää tupakoimisessa on?

Vierailija
35/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisetkin kuvittelevat voivansa muuttaa miehiä, ehkä tuo mieskin kuvitteli saavansa ap:n lopettamaan tupakoinnin

Vierailija
36/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etkö uskalla lopettaa kun pelkäät lihomista?

vai onko se polttaminen muka niin coolia?

miksi et halua lopettaa?

mitä hyvää tupakoimisessa on?

Et selvästikään itse polta, eikä moni muukaan tässä ketjussa.

Jokseenkin tyhmää olettaa, että ymmärtää niinkin monimutkaisen asian kuin addiktio, jos ei ole itse sitä kokenut.

Vierailija
37/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36/36, ap ei halua edes yrittää lopettamista. mies tukisi siinä, korvaavia tuotteita on.

Vierailija
38/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, pyydä miestäsi lopettamaan joku hänen huono tapansa! kaikilla niitä on.

Vierailija
39/39 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku valittaja.Se on jokaisen oma asia  polttaako vai ei.Silti voi haista helvetin pahalle esim.hengitys vaikka ei polttaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi