Kauneinta mitä sinulle on sanottu?
Kommentit (49)
Se on kauneinta, kun lapsenlapsi sanoo ensimmäistä kertaa mummi. T: Viiden mummi
Mies sanoi heinäkuisena yönä klo 24.00: "Kiitos rakas, kun synnytit tämän tytön".
Seuraavassa hetkessä ukkeli söi minun eväät, jotka tuotiin huoneeseen.
*mummeli* kirjoitti:
Mies sanoi heinäkuisena yönä klo 24.00: "Kiitos rakas, kun synnytit tämän tytön".
Seuraavassa hetkessä ukkeli söi minun eväät, jotka tuotiin huoneeseen.
Eikai oikeesti xD?
Vierailija kirjoitti:
*mummeli* kirjoitti:
Seuraavassa hetkessä ukkeli söi minun eväät, jotka tuotiin huoneeseen.Eikai oikeesti xD?
Näin siinä kävi vuonna 1988. ei mulla oikeesti olis ollut nälkä. Kahvia halusin ja sitä sain 😊
"Kiitos tosi paljon avusta".
Ei ollut mikään tavallinen kiitti vaan. Vaan tilanne sellainen, että sanoja ei sano koskaan mitään, ja sitten yhtäkkiä tuollainen lause, niin se sai minut itkemään. Ja uskon, ettei ollut koskaan elämässään ollut yhtä kiitollinen. Vaiva ei ollut minulle iso, osasin vain toimia oikealla tavalla.
Siihen nähden miten tyhmä ja idiootti olet, niin siihen nähden sulla on kuitenkin nätit silmät.
Onpa kaunis vauva mutta eihän se ole ihme kun on noin kaunis äiti. Noin sanoi tuntematon vanha herrasmies kerran kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunis vauva mutta eihän se ole ihme kun on noin kaunis äiti. Noin sanoi tuntematon vanha herrasmies kerran kaupassa.
Hienoa, tuollaista kohteliaisuutta tarvitaan enemmän. ☺
"Sun ei tarvitse koskaan enää pelätä etteikö sua rakastettais", sanoi nykyinen aviomieheni seurustelun alkupuolella kun avauduin kipeistä lapsuuskokemuksista ja tunnekylmistä, piittaamattomista vanhemmistani.
Että mun luonne tekee musta arvokkaamman ku maailman kallein timantti ja ulkonäkö tekee musta enkelin.
Heh.
"Sä olet vahva nainen"
"Sun intuitio ja herkkyys saa sut näkemään muiden tekojen ja sanojen taakse. Luota siihen"
"Sä oot OIKEA nainen"
"Sinä voit riidellä tämän riidan loppuun itseksi ja minä laitan sillävälin ruokaa, en minä mihinkään kuitenkaan ole menossa."
Mieheni kun suhteemme alkuaikoina angstailin epävarmuudessani ja sitoutumiskammossani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, tuollaista kohteliaisuutta tarvitaan enemmän. ☺
Näinpä 😊. Tuosta on aikaa jo yli 12 vuotta mutta varmasti tulen asian aina muistamaan, sen verran paljon se lämmitti mieltä silloin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä voit riidellä tämän riidan loppuun itseksi ja minä laitan sillävälin ruokaa, en minä mihinkään kuitenkaan ole menossa."
Mieheni kun suhteemme alkuaikoina angstailin epävarmuudessani ja sitoutumiskammossani.
Eikä ihana.
Mä voin olla sun mikä vaan.