Äiti pilaa elämäni
Elikkä, olen 14 vuotias tyttö ja asun vähän syrjäsemmällä alueella - > pitää mennä bussilla jos haluaa vaatekauppaan.
Äitillä on mun kaikki rahat lukkojen takana, etten tuhlaisi niitä turhuuksiin. Tarvitsen uudet tissiliivit. Oon käyttäny 7 ja 8 luokan semmotteita lasten harjotustoppeja, mutta nekin alkaa olla pieniä ja tarvitsisin ihan oikeat rintsikat. Laskin ite kuppikoon joka oli 70A. Eli ei mitkään valtavat tissit oo, mut kumminkin. Pyysin äitiltä omia rahojani 50€, että saisin ostettua ne tissiliivit, ja koulun alkuun jotku kivat vaatteet. Äiti antoi 20€ ja on sitä mieltä että en vaatteita tarvitse, ja että "älä sitten osta mitään kaarituellisia, ne tuntuu inhottavalta. Kannattaa käydä kattomassa siellä HMn lasteosastolla jos löytyisi jotain".!!!! Oon kerran käyty kokeilen että miltä ne tuntuu ne kaarituelliset ja ne on mun mielestä mukavat.
Muutenkin oon kasvanut pituutta ihan sikana joku 10cm nyt kevään aikana ja suuri osa vaatteista on tiukkoja ja epämiellyttävä käyttää.
Mitä voin sanoo äitille, et se antais mun käyttää omia rahojani semmosii vaatteisiin kun haluan??