Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työssä mutta ei töitä. Rasittavaa ja uuvuttavaa.

Työtön työssä
11.07.2018 |

Oon ilonen siitä että sain nyt kesäksi töitä. Sijaistan kesälomalaisia toimistossa.

Töitä on kuitenkin vähän ja ne vähäiset työt mitä on, hoituu minulta nopeasti. Nautin työstäni kun vain saan tehdä töitä.

Ongelma onkin että istun n. 7,5 h tekemättä mitään. Uupumus on päivän päätteeksi kauhea kun on koko päivän lorvinut. Avokonttorissa ei edes viitsi omia juttuja koneella tehdä.

Esimies lomailee, joten ei auta. Työkavereillakin on huononlaisesti hommaa.. ainoa jossa riittää hommia on avokonttorin toisen puolen laskutushenkilöillä, johon oma koulutus ei riitä.

Raha on ainoa lohdutus. Mutta olo on kuin olis päivähoidda kun töihin tulee.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko pyytää laskutuspuolelta jotain helppoa avustavaa hommaa? Vaikka jotain laskutusosotteiden etsimistä tai muuta mitä idioottiin osaa ilman koulutusta :D

Vierailija
2/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä muuta sano... Tätä on jatkunut jo vuosikymmenen. Kiireisenä ja työntäyteisenä päivänä mulla riittää hommia ehkä kahdeksi tunniksi. Lopun ajan roikun netissä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoittelen työhakemuksia, surffailen netissä, suoritan onlinekursseja, järjestelen kaappeja ja varastoa ja lorvin vessassa tai jossain varaston nurkassa selaamassa kännykkää. Minusta tämä on helpoin työ mikä minulla on ikinä ollut.

Vierailija
4/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja haluaisin kysyä hommia laskutuksesta, mutta typeeä käytäntö, ei kuulu työnkuvaan joten ens saisi käyttää työaikaa siihen. Tälläinen linjaus on tullut ... kuulostaa kauhealta, mutta onneksi enää reilu kuukausi töitä. Etsinnässä jo paikka jossa oikeasti on töitä.

Tätäkin paikkaa mainostettiin että hommaa riittää ja kiire on. Ilmeisesti muut aina hidastelee hommidsa...

Vierailija
5/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Joskus on töitä ihan mukavasti, mutta sitten taas tulee sellainen jakso, että ei ole muuta tekemistä kun katsoa pölyn laskeutumista. Surffailen netissä, mutta ei sitäkään tahtoisi koko päivää jaksaa. Se on todella uuvuttavaa. :(

Vierailija
6/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoittelen työhakemuksia, surffailen netissä, suoritan onlinekursseja, järjestelen kaappeja ja varastoa ja lorvin vessassa tai jossain varaston nurkassa selaamassa kännykkää. Minusta tämä on helpoin työ mikä minulla on ikinä ollut.

Lorvin jo. Ottaa vain luonnon päälle kun olen työstä nauttiva, luova ihminen.

Olisi edes oma työhuone niin voisi paremmin mielin selata nettiä. Nyt työkoneen ruutu käytävää päin ja saan välillä katseita jos on edim. Uutissivu auki.

Eihän se kuitenkaan mun vikani ole, jos johto on järjestäny näik huonosti et toisilla työt loppuu kesken ja toisilla liikaa!

Vierailija
7/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että ei ole omaa työhuonetta ei niinkään se töiden vähyys.

Vierailija
8/8 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella voisit olla meidän toimistolla töissä...

Meillä tosiaan normaalitilanne on se, että kiire on jatkuvaa ja ylityöpyyntö jatkuvasti voimassa. Kesällä vaan hommat loppuu kuin veitsellä leikaten ihan yhtäkkiä, ja sitten pyöritelläänkin viikkotolkulla peukaloita. Ne kiireiset päivät on vaan niin paljon helpompi kestää kuin nämä, kun ei ole yhtään mitään tekemistä. Meillä jengi on ottanut töihin mukaan käsitöitä, kirjoja tai ristikkolehtiä, jotta saisi jotenkin ajan kulumaan.