Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erakoituminen?

hahshsasa
10.07.2018 |

Moi,

olen jonkin aikaa tapaillut miestä, jolla on todella outo taipumus erakoitua aina viikonlopun jälkeen pariksi päiväksi. Olemme nähneet melkein joka viikonloppu ja aina kun olemme ottanut alkoholia viikonloppuna, niin mies erakoituu alkuviikosta. Jos emme ota alkoholia viikonloppuna, niin silti yhteydenpito arkipäivinä on hieman nihkeää.

On itse myös "varoittanut" minua tästä että tykkää välillä olla ihan omissa oloissa. Ei ole whatsapissa paikalla esimerkiksi koko päivänä. On joskus kärsinyt masennuksesta, mutta käsittääkseni päässyt yli siitä ihan hyvin.

Joskus olen itse myös seurannut hänen käytöstä ja huomaan että vasta illalla katsoo puhelimen läpi viesteistä tokaisen "ai niin tämä puhelin oli vielä olemassa" tai jotain.

Tietysti myös olen alkanut vainoilemaan että hänellä saattaisi olla toinen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että on epänormaalia olla roikkumatta jatkuvasti puhelimessa. Kyllä se mies on tässä se normaali ja sinä älypuhelinriippuvainen ripustautuja.

Vierailija
2/4 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.

T. introvertti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä mielestäni tämä mies menevä on. Tykkää hauskanpidosta ja on ihan sosiaalinen. Pari kertaa laittoi maanantaina viestiä että "Nyt ahdistaa niin paljon että en halua edes mennä kauppaan :D" että ehkä sillä on oikeasti joku ahdistus sitten usein päällä.  Ei myöskään tykkää puhua tunteistaan.

ap

Vierailija
4/4 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerkee vastata sulle sillon kun on täällä. Käsillä parempaakin tekemistä :D