Olen kaksoiselämää elävä nainen. Kysyttävää?
Kommentit (18)
Kaikki sukulaiset luulevat että olen yksinäinen töissäkäyvä sinkku, oikeasti olen vuosia naimisissa ollut ja lähden opiskelemaan uutta alaa. Se kämppä jota he luulevat asunnokseni on oikeasti miehen vanha kämppä, asutaan oikeasti toisella puolella kaupunkia ja tuo on sukulaisten vierailua varten. Vain pari ystävää tietävät asioiden oikean laidan. Ap
Minäkin elän. 7-15 olen duunissa konttorissa ja siitä eteenpäin olen yökiitäjä viitassani. Pelastan kaikki naiset pimeyden tullessa. Otan hihasta kiinni ja lämään mimmin taxiin ja sanon turvallista matkaa, sitten lyön kuskin käteen 500e ja sanon pidä loput hagista. Kauppakeskuksissa suorastaan skannaan epäilyttävät viheltelijät, jotka yytsii yksin kulkevaa naista. Menen viittani kanssa ja levitän käteni, niin viitta peittää naisen ja näin hän saa liikkua rauhassa.
Aamulla kaikki alkaa alusta ja sama toistuu toistuu toistuu toistuu.
Ihan rehellisesti en edes tiedä miksi, tilanne on vain ajautunut tällaiseksi. Välini sukulaisiin eivät ole ikinä olleet normaalit. Mieheen tutustuin asuessani ulkomailla nuorena, alettiin seurustelemaan ja mentiin naimisiin. Sukulaiset eivät edes tiedä tuosta ulkomailla oleskelusta, ja asiat ovat edenneet jo niin pitkälle että rehellisyys ei ole enää edes oikein mahdollista. Ap
Se ettet ole läheinen sukulaistesi kanssa ei oikein selitä tuota asioiden pimittämistä. Häpeätkö miestäsi, hänen taustaansa, sukulaistesi reaktiota häneen?
Miten olet onnistunut pitämään tuon salassa noin kauan?
Miksi ei kolmois tai neloiselämää.
7, en häpeä miestäni, vaan sukulaisiani. Reaktio näiltä saattaa olla mitä vaan, ja en jaksa sotkea rakastamaani ihmistä näiden jatkuviin sekoiluihin. Ja kuten sanoin, tilanne on edennyt jo niin pitkälle että totuutta ei voi kertoa järkevästi. 8, olen joutunut valehtelemaan ja turvaamaan omani ja vanhempien selustan lapsesta saakka, totuuden vääristely ja valheiden sepittäminen ei ole minulle mitään uutta. Ap
Mikä sukulaisiasi/vanhempiasi vaivaa? Miten välit menivät noin kummallisiksi? Havainnollista esimerkillä.
Samoin minä. Minulla on kaksi eri elämää eri puolella maata.
11: riitaisia avioeroja siellä sun täällä, mt-ongelmia, alkoholismia, riitoja rahasta... nyt kun mietin niin opin jo lapsena että on ihan ok ettei kummallekaan vanhemmalle voi kertoa toisen vanhemman tekemisistä rehellisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Samoin minä. Minulla on kaksi eri elämää eri puolella maata.
Kertoisitko lisää? Ap
Miten tuo on some-aikana edes mahdollista? :D Eikö ole hirveän kuluttavaa tuo? Minä ainakin mieluummin pistäisin välit poikki sukulaisiin... Itseasiassa näin on osaan sukulaisista käynytkin, mulla on ns. ei-kantasuomalainen, itseäni huomattavasti nuorempi (avo)puoliso enkä jaksanut niitä rasistisia "vitsejä".
age is just a number kirjoitti:
Miten tuo on some-aikana edes mahdollista? :D Eikö ole hirveän kuluttavaa tuo? Minä ainakin mieluummin pistäisin välit poikki sukulaisiin... Itseasiassa näin on osaan sukulaisista käynytkin, mulla on ns. ei-kantasuomalainen, itseäni huomattavasti nuorempi (avo)puoliso enkä jaksanut niitä rasistisia "vitsejä".
En ole missään somessa, ellei paria keskustelusovellusta lasketa. Olen jo niin tottunut tähän, että se tulee luonnostaan. En vaan pysty pistämään välejä poikki ihan täysin, tiedän että siitä seuraisi karmea paskamyrsky. Ap
Mitä kaksoiselämää elät?