Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko parhaan kaverini vanhemmille?

Tyttö 18
10.07.2018 |

Sain tavallaan vahingossa tietää että mun parhaan kaverin uus poikaystävä kasvattaa (ja ilmeisesti myös käyttää) kannabista & mun paras kaveriki on maistanut sitä. Ei mua muuten edes huolestuttais mutta sen käytös on muuttunu tosi paljon (huononpaan suuntaan) ja se sen uus poikaystävä saa siitä tosi inhottavan ihmisen. Joku varmaan haluaa tietää iät niin mun paras kaveri on 17 & se poika 19. Kertokaa vaikka, että miten te reagoisitte jos joku kertoisi teidän tyttären liikkuvan tollasissa porukoissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän todellakin että jos kertoisin, nii sen äiti puuttuis tohon. Se työskentelee terveydenhoitaja & on aina ollu tosi huumevastanen ja tuskinpa sen isäkää siitä pitäis.

Vierailija
2/4 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot poliisille herranjumala. Et oo nyt vastuussa vaan kaveristas, vaan kaikista joille poikaystävä myy. Vinkin voi poliisille antaa anonyyminä netin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se vítun hölmöily ja olkaa kunnolla. Käräytä se pilviveikko nimettömänä kytille. Problem solved.

Vierailija
4/4 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tavallaan oo mitään todisteita. Se kertoo mulle siitä päin naamaa, nii ei oo edes viestejä mistä vois ottaa kuvankaappauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi