Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi matkustelet?

Vierailija
10.07.2018 |

Miksi kaikki naiset mainitsevat matkustelun harrastuksekseen? Kaukomatkoille on päästävä vähintään kerran kaks vuodessa ja lisäksi ainakin kaksi kolme kertaa kaupunkilomalle Eurooppaan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät matkustella ja kuten ovat maininneet, se on heidän harrastuksensa. Mikä tässä on sulle epäselvää?

Vierailija
2/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kaukomailla ja Keski-Euroopassakin vain kaksi kertaa. Mutta matkustelu on tärkeää, koska asun pienellä paikkakunnalla kerrostaloasunnossa, joten täällä ei ole mitään tekemistä ja nähtävää. Kivahan se olisi jossain pääkaupunkiseudulla oleilla, kun nähtävää ja tapahtumaa löytyy joka viikonlopulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät esitellä instagrammissa lomakuvia. Kuinka hyvin menee...taas lomalla aaah.

Vierailija
4/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on mukavaa. Ja kyllä sitä miehetkin tekevät. Eivät ehkä vaan mainitse siitä.

Vierailija
5/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lomallani johonkin kauniiseen ja lämpimään paikkaan missä voin kunnolla rentoutua. Tykkään shoppailla, nähdä nähtävyyksiä, osallistua ohjatuille retkille, syödä ravintoloissa ja nauttia yöelämästä jossain eksottisessa paikassa. Ei tarvitse huolehtia kotitöistä vaan voin keskittyä itseni hemmotteluun. Ei kai siihen muita syitä tarvita?

Vierailija
6/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kiinnostavaa nähdä muutakin kuin oman kodin kadunkulmia. Valokuvista ei saa samaa tietoa kuin jos on itse paikan kokenut. Muualla on enemmän aurinkoa, ihmisiä, taidetta, ruokaa - ja uusia asioita.

En ota tosin kuvia instaan, vaan koen asiat itse. 

Vierailija
7/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lapsena tuijotellut haltioissani karttakirjaa (Maat ja kansat, minulla on se edelleen tallessa) ja haaveillut siitä, kuinka vielä joskus näen kaikki mielenkiintoiset paikat maailmalla. Kaikkia en ehdi nähdä, vain murto-osan, mutta ainakin niin paljon haluan nähdä kuin terveenä ja toimintakykyisenä ehdin. Mm. Islanti on kyllä ollut listallani jo pitkään, mutta eilisen elokuvan (Pohjolan Pariisi) jälkeen se nousi taas monta pykälää ylemmäksi maisemiensa ansiosta. Palasin 3.5 viikkoa sitten edelliseltä matkalta (2 maata) ja seuraavalle lähden viikon kuluttua (2-3 maata).

Vierailija
8/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva nähdä uusia paikkoja, tutustua uusiin ihmisiin, saada uusia kokemuksia. En shoppaile ja reissaan vaatimattomasti ja halvalla, musta reppureissaus on parasta.

Vierailija
9/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä kaupunkilomilla Euroopan eri kaupungeissa, osittain ihan sen vuoksi , että on mukavaa nähdä miten muut eurooppalaiset elävät. Sitten olen kiinnostunut taiteesta, ja minusta on mukavaa käydä katsomassa kuuluisia taideteoksia ja myös muitakin nähtävyyksiä ja paikallisia erikoisuuksia.

Kaukolomista ja etelän kohteista en tykkää, koska rantaelämä ei ole minua varten. Ei kiinnosta myöskään shoppailu tai hotellilla lojuminen.

Vierailija
10/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan nähdä maailmaa ja tutustua eri kulttuureihin sekä kehittää kielitaitoani. Ei, en päivitä someen kuvia matkoistani tai kehu niitä muille. Tai no, miehelleni mutta hänkin on niillä matkoilla mukana

Vierailija
11/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen, jos on aikaa ja rahaa, ei matkustaisi?

Vierailija
12/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sitä oman "reviirin" kasvattamisena, että itselle tuttu ja merkityksellinen alue laajenee. Minulle se on toistaiseksi Eurooppa. Tykkään kierrellä ja kokea, miten kartalla nähdyt paikat muuttuvat todellisuudeksi.

Vierailija
13/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan lähinnä siksi, että olen niin utelias. On aivan äärettömän kiinnostavaa nähdä maailmaa. (Samasta syystä olen myös esimerkiksi intohimoinen lukija.; universumi on täynnä ihmeellisiä asioita. Harmi, että tämä elämä on niin lyhyt.)

Vierailija
14/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustan vain töihin. Ei ole varaa matkailuun. Haluaisin nähdä erilaisia paikkoja mutta kun en voi tehdä sitä.

Vierailija
15/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistykset särähtää korvaan... mutta joo, en piittaa matkustelusta, enkä ole koskaan ollut ulkomailla. Niin, mistä sitten tiedän että en piittaa, joku vois sanoa. No jos piittaisin, oisin matkustellu.

Vierailija
16/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni naurattaa ne nuoret naiset jotka kovaan ääneen niin vihreitä ja vastustavat ilmastonmuutosta ja päästöjä mutta lentävät etelään lomalle vähintään pari kertaa vuodessa.

Vierailija
17/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä enemmänkin ihmettelen ihmisiä, jotka eivät matkustele. Etenkin jos kyseessä on mielenkiinnon puute uusia asioita ja kulttuureja kohtaan. Jos joku ei matkustele esim. taloudellisista tai terveydellisistä syistä, sen toki ymmärrän. Mutta sinkkuaikoina kyllä myös mainitsin treffikumppaneille yhdeksi harrastukseksi matkustelun, koska en halunnut pariutua ihmisen kanssa, joka haluaa möllöttää kotona 24/7 eikä innostu ollenkaan matkustelusta. Ei sillä, ettenkö voisi matkustaa yksin, mutta lähinnä ajatus matkustelua kammoksuvasta kumppanista ei viehättänyt.

Vierailija
18/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ”aina” matkustellut, olen jotenkin levoton. Reissussa levottomuus häviää. Olen myös todella utelias uusia kulttuureita kohtaan. Tykkään eniten maista joissa ollaan sosiaalisia, pääsee tutustumaan paikallisiin ja oppii paljon.

En jaa someen matkoiltani. Huomaan että vaikka kuvista tykätään, se aiheuttaa närää eikä mulla ole mitään halua leveillä.

Vierailija
19/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On matkustelevia naisia ja sitten on näitä international-naisia.

Vierailija
20/49 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja matkustan aina kun mahdollista. Teen paljon töitä ja elän vaatimattomasti, pistän kaikki rahani matkailuun. En tiedä mitään ihanampaa kuin vieraisiin paikkoihin tutustuminen, taide- ja kulttuurielämysten tutkiminen, luonto, patikointi, villieläimet, meri, kaupunkien vilkas elämä, värikkäät ihmiset, uudet ruuat, ravintolat, kahvilat. Uusien paikkojen lisäksi haluan myös käydä säännöllisesti niissä paikoissa, jotka jo tunnen ja joita rakastan.