Mies on alkoholisti. Juo salaa. Mä olen niin väsynyt
Tähän tilanteeseen. Toivon, että kuolisi että loppuisi tämä paska.
Kommentit (8)
poistu sen elämästä. itsellä kesti yli 15v tajuta tämä asia. olin mahdollistaja.
t alkoholistin ex-vaimo ja nyk-onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Unohda mies ja keskity omaan elämääsi. Harrasta, tapaa ystäviä, hanki rakastaja. Älä anna toisen itse aiheutetun sairauden pilata elämääsi.
Olet aivan oikeassa. Voimaa vaan pitäisi saada lisää. Paras ratkaisu olisi lähteä mutta olen näköjään niin voimaton että en jaksa
Vierailija kirjoitti:
poistu sen elämästä. itsellä kesti yli 15v tajuta tämä asia. olin mahdollistaja.
t alkoholistin ex-vaimo ja nyk-onnellinen
Mulla mennyt 10 vuotta. Tiedän että lähteminen on ainoa ratkaisu mutta voimat on ihan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda mies ja keskity omaan elämääsi. Harrasta, tapaa ystäviä, hanki rakastaja. Älä anna toisen itse aiheutetun sairauden pilata elämääsi.
Olet aivan oikeassa. Voimaa vaan pitäisi saada lisää. Paras ratkaisu olisi lähteä mutta olen näköjään niin voimaton että en jaksa
Siksi sinun täytyykin nyt huolehtia itsestäsi. Kun olet saanut mielialasi kuntoon, on isompien siirtojen aika. Tarvittaessa voit osallistua alkoholistien läheisten tukiryhmiin. Elämä kantaa, sinä jaksat kyllä!
Eihän SALAA voi juoda!
Viina haisee lähietäisyydellä ja käytöksestä näkee kilometrin päästä, että on kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan liian hyvin on asiat. Oliko muuta valitettavaa muille, saamattomasta elämästäsi?
0/10000.
joka päivä sun voimat vaan vähenee. lähde menemään! heti!
mun eksä syyllisti suhteessa, joi ja seur pv oli krapulassa niin anteeksipyytävä ja lupaili sontaa. syyllistämistä jatkoi vielä eron jälkeenkin, herjasi horoksi ja oli sitä mieltä että kuolee pois kun jätin, juominenkin oli mun syytä.
pskat, siellä se makaa ja haisee edelleen, minä jatkan parempaa elämää.
toinen vaihtoehto on ruveta juomaan itse.