Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidetään ylimielisenä, jos ei ole kiinnostunut muista ihmisistä?

Vierailija
10.07.2018 |

Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eikö voi vain antaa olla rauhassa? Vai onko se joidenkin itsetunnolle kova kolaus, jos jotakuta ei kiinnosta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli etkö siis halua ketään elämääsi? Haluatko olla kaiken aikaa yksiksesi?

Vierailija
2/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No läheisimmät ihmiset kyllä menee sopivissa määrin, mutta loput sitten vaan ei kiinnosta. Mikä siinä on niin kamalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No läheisimmät ihmiset kyllä menee sopivissa määrin, mutta loput sitten vaan ei kiinnosta. Mikä siinä on niin kamalaa?

Ihmistä yleisesti pidetään laumaeläimenä.

Vierailija
4/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeastaan nyt kun täällä anonyymisti voin myöntää, niin edes ne läheisimmät ei oikeasti kiinnosta.

Ap

Vierailija
5/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai oikeastaan nyt kun täällä anonyymisti voin myöntää, niin edes ne läheisimmät ei oikeasti kiinnosta.

Ap

Oletko aina ollut sellainen, vai onko kiinnostuksesi muihin hiipunut vasta äskettäin?

Vierailija
6/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toiset muka kiinnosta, niin miksi silti kiinnostaa mitä he ovat mieltä?

Vierailija
7/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei toiset muka kiinnosta, niin miksi silti kiinnostaa mitä he ovat mieltä?

No ei kiinnosta mitä mieltä ovat juuri minusta, vaan yleisesti ottaen ihmettelen tätä ilmiötä, että pidetään ylimielisenä sen perusteella mikä kiinnostaa ja mikä ei.

Ap

Vierailija
8/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Eikö voi vain antaa olla rauhassa? Vai onko se joidenkin itsetunnolle kova kolaus, jos jotakuta ei kiinnosta?

Tälläinen aloitus on pikemmin sanoma eikä mikään vastaantulijan vastaus.

Vierailija
9/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin tätä ylimielisyysasiaa, kun mulle sanottiin äskettäin että kuulostan ylimieliseltä, kun arvostelin toisen käytöstä. (Olin siis vain ärtynyt ja tympääntynyt, en omasta mielestäni ylimielinen.) Tajusin että enhän mä itse edes tiedä, milloin olen ylimielinen. Omasta mielestäni en koskaan, mutta varmaan kaikki ovat kuitenkin joskus. Eli en vain tajua itse, milloin olen ylimielinen ja milloin en. Mistä sen tietää, onko ylimielinen?

10/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ainakin pitää kaikkia naisia ylimielisinä jotka ei juuri heistä ole kiinnostuneita.

Vierailija
11/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole minkäänlaista kiinnostusta muihin ihmisiin, en minä sitä ylimielisenä pidä, vaan psykopatiana...

Vierailija
12/12 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kans kiinnosta ihmiset oikeestaan yhtään. Isäni ja veljeni kanssa olen yhteyksissä ja heidän asiansa kyllä kiinnostaa. Muutettuani asumaan lähemmäs isääni, hän olisi tulossa kylään monta kertaa viikossa ja se on alkanut rasittamaan suunnattomasti. Töissä saan olla suurimman osan ajasta yksin. Kaverit olen tiputtanut elämästäni pois jo useampi vuosi sitten. Kaksi kissaa mulla on kotona seurana joten en ole yksinäinen. Käyn paljon erilaisissa tapahtumissa ja niistä saatava satunnainen ihmiskontakti riittää minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi