Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokrat saadaan laskuun, kun jokainen vuokralainen maksaa vain 50 %

Vierailija
10.07.2018 |

Ei systeemi millään pystyisi käsittelemään yli miljoonaa ulosottoa vaan asian annettaisiin olla. Tämä on ainoa tapa saada vuokrataso korjattua. Sinä vuokralla elävä, uskallatko osallistua vai oletko elämän pelkuri?

Timo, loppu riistolle NYT!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralainen asuu sitten ensikuusta lähtien ulkona vaikka risumajassa. Tyhjäksi jäävän asunnon saa ensimmäinen joka maksaa sen mitä pyydetään. Veikkaisin, että talven lähestyessä alkaa taas maksuhalukkutta löytyä...

Vierailija
2/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takuuvarma taantuma, koska sillä keinolla romuttaisitte myös yksityisten vuokranantajien talouden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen asuu sitten ensikuusta lähtien ulkona vaikka risumajassa. Tyhjäksi jäävän asunnon saa ensimmäinen joka maksaa sen mitä pyydetään. Veikkaisin, että talven lähestyessä alkaa taas maksuhalukkutta löytyä...

Et ymmärrä, että häädön voi tehdä vain käräjäoikeuden päätöksestä ulosuttoviranomainen. Jos systeemi on tukossa, et voi tehdä mitään ja vuokralainen itse päättää, jaksaako enää maksaa edes sitä 50 %. Sitäkö haluat? Mietipäs nyt vähän uudestaan.

Vierailija
4/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, miljoona asunnotonta. Sitäpaitsi kotirauhan häirinnästä ei kummoisia sakkoja saa, kun kantaa niskoittelijan kamat pihalle ja vaihtaa lukot.

Vierailija
5/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö sama myös asuntolainojen kanssa?

Vierailija
6/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astaloa anarkisteille kirjoitti:

Ajatella, miljoona asunnotonta. Sitäpaitsi kotirauhan häirinnästä ei kummoisia sakkoja saa, kun kantaa niskoittelijan kamat pihalle ja vaihtaa lukot.

Perehdy vuokralakiin. Joutuisit vankilaan.

Vierailija
7/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö sama myös asuntolainojen kanssa?

Siinä on kyse ihan eri asiasta eli tyhmä ihminen on itse päättänyt ryhtyä velkaorjaksi.

Vierailija
8/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei systeemi millään pystyisi käsittelemään yli miljoonaa ulosottoa vaan asian annettaisiin olla. Tämä on ainoa tapa saada vuokrataso korjattua. Sinä vuokralla elävä, uskallatko osallistua vai oletko elämän pelkuri?

Timo, loppu riistolle NYT!

Voi kuule - kyllä kykenee, ja sillä välin vuokralaiset lentelee iloisesti ulos kämpistään.

Vierailija
9/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuki pitää poistaa. Markkinat hoitaisivat vuokratason alemmaksi.

Vierailija
10/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistuki pitää poistaa. Markkinat hoitaisivat vuokratason alemmaksi.

Ihan noin mustavalkoisesti ei taida toimia. Hollannissa et saa asumistukea, jos asunto on kalliimpi kuin 700 euroa, ja ainoat markkinoilta löytyvät vuokra-asunnot ovat 1200 euron luokkaa. Ellet halua maksaa kolmeasataa siitä, että saat asua jonkun yläkerrassa.

Vierailija
11/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä, että häädön voi tehdä vain käräjäoikeuden päätöksestä ulosuttoviranomainen. Jos systeemi on tukossa, et voi tehdä mitään ja vuokralainen itse päättää, jaksaako enää maksaa edes sitä 50 %. Sitäkö haluat? Mietipäs nyt vähän uudestaan.

Siksi otetaan vuokravakuus. Sillä katetaan maksamattomat vuokrat kunnes saadaan hankala vuokralainen ulos kämpästä.

Jos systeemi on tukossa käsittelemään vuokranantajan asioita niin se on tukossa myös suojelemaan vuokralaista. Kannatta muistaa tämän pelin toimiven molempiin suuntiin.

Ei ne siitä minua vankilaan laita jos omasta asunnostani häädän asukkaan. Muutaman satasen sakot maksan mielelläni siitä ilosta.

Vierailija
12/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ulosoton suma aikanaan purkautuisi. Markkinoille tulee myyntiin yksityisten vuokra-asunnot. Ne vuokralaiset ei saa häädön jälkeen luottotiedottomana uutta asuntoa eika pankkilainaa jolla ostaa niistä myyntiin tulleista oma. Sen lisäksi ne maksamattomat vuokrat ulosmitataan, joten ei hääviä elämää ole tiedossa vuosiin.

Vierailija
13/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun vuokralla. Minua raivostuttaa ne vuokralaiset, joista saa lukea alituiseen iltalehtien lööpeistä, kun paikat rikotaan ja sotketaan. Tällaisten vuoksi varmasti monet nostavat vuokria ja asettavat suuret takuuvuokrat. 

Vuokrat pitää myös maksaa ajallaan ja jokaisen vuokralaisen osoittaa, että on sen luottamuksen arvoinen, että kun toinen omistamansa asunnon antaa, niin asioista pidetään huolta. Itse pyrin kaikin tavoin toimimaan niin, etten millään muotoa tuota vuokranantajalle kustannuksia tai harmia. 

Nämä hiton rikkojat ja sotkijat ovat pilanneet osaltaan vuokramarkkinat. Hävetkööt!

Vierailija
14/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen voi itse päättää, asuuko asunnossa, jonka ovesta lukko on vaihdettu. Samaan aikaan ruuhkautuu myös käräjäoikeus sen takia, että vuokranantajat vaihdattaa lukot ja porukka jää ilman asuntoja. Mutta kai se vuokralainen voi odotella 6-8 kk sitä, että vuokranantaja saa sakot?

Vierailija
15/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella näppärä asunnoton voi vaikka rakentaa iglun perheelle asunnoksi.

Vähän se on tietysti kylmä ja ahdas. Etenkin jos on pieniä lapsia hoidettavana. Toisaalta käytetyt kakkavaipat ei haise kun ne jäätyy nopeasti. Säästää hyvin rahaa kun ei mene turhiin vuokriin senttiäkään.

Vierailija
16/16 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni maksaisin kaiken ihan itse.

Halukkuutta löytyy omillaan pärjäämiseen kai useimmilta.

Sinkkuasuntoja lisää vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme