Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku puolustaa nuuskan käyttöä?

Vierailija
10.07.2018 |

Olen ihan piruuttani pari kertaa FB:ssa haukkunut nuuskaajia vähä-älyisiksi idiooteiksi. Viimeksi eräiden lätkänpelaajien uutisen yhteydessä. Kylläpäs siitä on paskamyrsky syntynyt. Minua ollaan jo poistamassa ryhmästä jne. Ilmeisesti mielensäpahoittajat kai sitten itsekin nuuskuttavat, kun kuppi menee aivan nurin. Ei kai kukaan voi pitää sitä järkevänä touhuna?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he puolustautuivat sitä vastaan, miten esitit asiasi. Tiedäthän, sillä on väliä, miten argumentoi. Kovin moni ei pidä siitä, että aloitetaan sillä miten tyhmä viestin vastaanottaja on. 

Vierailija
2/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vähän sama juttu, jos ihmettelee, miksi naiset lihovat 20kg raskauden aikana, jos mistään sairaudesta ei ole kyse, vaan pelkästään syöpöttelystä ja limpparista? Tätäkään ei saa ihmetellä.

Vierailija
4/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vähän sama juttu, jos ihmettelee, miksi naiset lihovat 20kg raskauden aikana, jos mistään sairaudesta ei ole kyse, vaan pelkästään syöpöttelystä ja limpparista? Tätäkään ei saa ihmetellä.

No mitä ihmettelemistä siinä edes on? Kyllä jokainen itsensä lihavaksi syöpötellyt sen tietää. 

Vierailija
5/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettelemistä siinä edes on? Kyllä jokainen itsensä lihavaksi syöpötellyt sen tietää. 

Paitsi silti nämä läskit selittävät, että "raskaus lihotti" hehhe... eräskin tälläinen "raskauden" lihottama on ollut raskaana viimeksi 16v sitten ja silti on vaan lapsista tullut lisäkilot.

Vierailija
6/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei haise ja haittaa muita ympärillä eläviä ja olevia, kuten vaikka tupakka.

2. Jos avaat vaikka Iltalehden nuuskasyöpä-uutisen, voit huomata, että kuvat ja tutkimukset ovat Yhdysvalloista. Siellä käytetään eri tavalla valmistettua "nuuskaa", joka on täynnä karsinogeenejä. Ruotsalainen nuuska valmistetaan sitem, että karsinogeenejä on vähemmän. (vertaa; tulen alla kuivattaminen vs. ilmakuivattaminen)

Tarkistaa voit vaikka Ruotsin suusyöpätilastoista, niidenhän pitäisi olla aivan järkyttävissä lukemissa, vai?

Vierailija
7/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain nuuska? Tupakointi on sit ok? Kyllä mä itse ennemmin nuuskaa käyttäisin kuin polttaisin tupakkaa

Vierailija
8/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärä paikka esittää mielipiteitään.

Vierailija
9/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin nuuska kuin tupakka. Ei häiritse muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan