Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako lapsia tehdä vai ei?

Vierailija
08.07.2018 |

Kyselee 22v nainen. Kertokaa rehellisesti, kannattaako vai ei? En ole vielä aikeissa, mutta tulevaisuudessa. Kyllä vai ei?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on tosi tärkeää pysyä hoikkana ja raskaus mietityttää.

Ap

Vierailija
2/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jos 100% varmasti haluaa. Muuten ei.

Vierailija
4/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, taloudellisesti ei kannata, mutta maksaahan ne harrastuksetkin. Itsekin pohdin asiaa aikoinaan ja päätin uskaltaa. Lapset ovat jo ehtineet aikuisiksi ja näin jälkeen päin ajatellen todellakin kannatti. Rankkaa oli välillä, mutta kasvoin siinä itsekin.

Vierailija
5/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei mulla paino noussut kuin lapsen verran. Ja sekin oli pois synnytyksen jälkeen.

Mutta herran jestas, jos tuo on sun ongelma. Aina voi laihduttaa vaikka painoa tulisikin. Entä ne oikeat ongelmat joille ei voi mitää, siis jos ulkonäkö mietityttää

- raskausarvet

- riippuvat rinnat

- väljähtävät paikat (jos tekee useamman)

- entä jos käy jotain? Alapää rikki loppuiän. Mahdollisesti paskat housuun loppuelämän.

Mutta joo, kunhan on laiha...🙄

Vierailija
6/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei mulla paino noussut kuin lapsen verran. Ja sekin oli pois synnytyksen jälkeen.

Mutta herran jestas, jos tuo on sun ongelma. Aina voi laihduttaa vaikka painoa tulisikin. Entä ne oikeat ongelmat joille ei voi mitää, siis jos ulkonäkö mietityttää

- raskausarvet

- riippuvat rinnat

- entä jos käy jotain? Alapää rikki loppuiän. Mahdollisesti paskat housuun loppuelämän.

Rinnat on sen verran pienet että tuskin riippuu.. B-kuppi. Ja jos riippuu niin ihan sama. Myös raskausarvet on ihan sama, kunhan hoikkana pysyy koska se itselleni ehdottomasti tärkeää.

Paskat housuun loppuelämän on toki aika ikävä juttu ajatuksena myöskin. :D

AP

Vierailija
7/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, taloudellisesti ei kannata, mutta maksaahan ne harrastuksetkin. Itsekin pohdin asiaa aikoinaan ja päätin uskaltaa. Lapset ovat jo ehtineet aikuisiksi ja näin jälkeen päin ajatellen todellakin kannatti. Rankkaa oli välillä, mutta kasvoin siinä itsekin.

Oma harrastukseni on vain lenkkeily luonnossa. Täysin ilmaista.

Ap

Vierailija
8/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Meillä mies haluaisi, mutta minä en. Ero todennäköisesti edessä.

N25

Vierailija
9/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle lapset ovat tärkein asia elämässäni, ja olen kyllä saavuttanut aika hemmetisti asioita.

Lapset toki maksavat, laskin kahden lapseni maksavan minulle nettona noin 160 tonnia siihen mennessä, kun he ovat täysi-ikäisiä.

Mutta rakkaat perheenjäsenet ovat aina kustannusten arvoisia. Sitä rakkauden määrää ei kukaan voi lapsettomana edes aavistaa, se on jotain syvästi biologista, miten omia lapsiaan rakastaa.

Lihonut en kummankaan raskauden takia pysyvästi, raskausarpia ei tullut eikä repeämiä alapäähän. Eivät ne mikään automaatio ole, riippuu tuurista, perimästä ja itsehillinnästä.

Nne edes rakk

Vierailija
10/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuuden voi saavuttaa vaikka kirurgin veitsen alla jos se on todella se kaikista tärkein asia. Useimmilla naisillahan ongelmaksi ei jää välttämättä niinkään varsinainen fläsä, vaan vatsan riippuva nahka joka ei imeydy takaisin eikä palaudu millään poppaskonstilla. Paitsi siis tietysti veitsellä. Mutta rahallahan tästäkin selviää jos se tosiaan on kaiken a ja o.

Vierailija
11/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- raskausarvet

- riippuvat rinnat

Rinnat on sen verran pienet että tuskin riippuu.. B-kuppi. Ja jos riippuu niin ihan sama. Myös raskausarvet on ihan sama, kunhan hoikkana pysyy koska se itselleni ehdottomasti tärkeää.

AP

Ne b-kupit on sen jälkeen tyhjät nahkapussit, tosin pienet.

Vierailija
12/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- raskausarvet

- riippuvat rinnat

AP

Ne b-kupit on sen jälkeen tyhjät nahkapussit, tosin pienet.

EI merkitystä minulle.

Ap

Vierailija
13/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laihana pysyminen on raskausaikana ihan samasta asiasta kiinni kun ei-raskaana ollessa. Itsekurista.

Ihan liian moni lihoo, kun raskaana on siihen "lupa". Ja on "mielitekoja" saa olla. Syö normaalisti ja terveellisesti sen verran kun sä ja lapsi tarvitsette, niin ei siinä pääse lihomaan.

Vierailija
14/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle lapset ovat tärkein asia elämässäni, ja olen kyllä saavuttanut aika hemmetisti asioita.

Lapset toki maksavat, laskin kahden lapseni maksavan minulle nettona noin 160 tonnia siihen mennessä, kun he ovat täysi-ikäisiä.

Mutta rakkaat perheenjäsenet ovat aina kustannusten arvoisia. Sitä rakkauden määrää ei kukaan voi lapsettomana edes aavistaa, se on jotain syvästi biologista, miten omia lapsiaan rakastaa.

Lihonut en kummankaan raskauden takia pysyvästi, raskausarpia ei tullut eikä repeämiä alapäähän. Eivät ne mikään automaatio ole, riippuu tuurista, perimästä ja itsehillinnästä.

Nne edes rakk

Jos on elämä on köyhä ja jos kakarat on tärkein asia elämässä? Mihin voi milloin tahansa kuolla tai sairastua jäädä auton alle ja vammautua Jenni and ym. Etsi ruokakunnan arvot elämälle!

Vierailija
15/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei! Ja kaikki alle 3-vuotiaat kakarat pitäisi tappaa!

Ilmiannoin tämän.

Ap

Vierailija
16/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan miten itse parhaaksi näet. Toisille sopii ja toisille ei. Yleensä kyllä ne lapset on tärkein asia elämässä niille keillä lapsia on.

Vierailija
17/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tappaminen on ihan hyvä neuvo jaksoina suuressa kirjassakin pariin otteeseen siihen on turvauduttu! Näkyvä pistäisin ikäraja tunne viiteentoista vuoteen

Vierailija
18/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoitu vois olla mutta biologinen ei. Ei todellakaan ole niiden mahdollisten repeämien ja pidätysvaivojen, raskausarpien ja roikkuvan nahan ja tissien arvoista.

Vierailija
19/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, jos ei itse halua.

Ei kannata myöskään silloin, jos tuntuu ettei yksin jaksaisi tai pärjäisi tai haluaisi olla lasten kanssa.

Monet jäävät yksinhuoltajiksi, ja jos se tuntuu liian hankalalta, niin ei kannata tehdä lapsia. Itse on kuitenkin pärjättävä, joten jos ei pärjää, niin älä tee lapsia.

Tee lapsia sitten kun olet valmis, tai jätä tekemättä jos tuntuu ettei se ole sinulle se oikea juttu. Minäkin jätin lapset tekemättä enkä ole katunut, päinvastoin. Olen ollut hyvin tyytyväinen päätökseeni jäädä lapsettomaksi, vaikka monia lapsellisia se ärsyttääkin. Ja tunnen ihmisiä jotka haluaisivat lapsia mutta eivät saa, mutta sekään ei ole minun vikani. Vaikka minä olisinkin tehnyt lapsia, niin se ei olisi auttanut niitä jotka ovat tahtomattaan lapsettomia. En kuitenkaan olisi antanut lastani heille adoptoitavaksi :D

Vierailija
20/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Omista lapsista on paljon iloa vaikken lapsirakas ihminen muuten olekaan .