Haluaisin tehdä jotain epämiellyttävää, ehdottakaa!
Takana kipeä ero ja olen yrittänyt keskittyä itseeni ja omaan hyvinvointiini niin paljon kuin mahdollista. Nyt haluaisin yrittää nostaa pohjamudissa matelevaa itsetuntoani. Ajattelin että jos voittaisin itseni jossain, menisin sinne epämukavuusalueelle, tekisin jotain mikä ajatuksen tasolla on mulle erittäin epämiellyttävää, ja onnistuisin siinä, ehkä se auttaisi...? Ehdotelkaa siis epämiellyttäviä asioita, jotka olisi toteutettavissa! 😊
Kommentit (17)
Kylmä suihku aamuisin. Opettele nukkumaan lattialla.
Kakkaa vatiin ja muotoile siitä jotain.
Mistä muut voivat tietää, mitkä asiat sinusta ovat epämiellyttäviä. Tiedä, vaikka nauttisit juuri noista ehdotetuista asioista.
Liftaa johonkin parinsadan päähän ja juttele siellä ihmisten kans kaikkee ihan randomia. Koita viellä liftata takasin.
Ensin peppuseksiä ja siitä suoraan suihinotto.
Mene ilman meikkiä kauppaan ja myös ilman hiusmuotoilutuotteita.
Kokeile mahtuuko shampanjapullo sisääsi, tosin se voi tuntua kyllä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kakkaa vatiin ja muotoile siitä jotain.
..ja sillä teoksella haet taidekouluun. Kissant#ppajaopet ottavat sinut avosylin vastaan, olet nero! Rankka tyyppi, saat elämän Suomen suurissa taidepiireissä, siis wau!
Alat vaikka pihistää rahaa, sitten sijoitat ne, voitat jotain kieltäymyksillä?
Hanki lapsia, bonuksena piinasi jatkuu seuraavat 20 vuotta.
Raskas vapaaehtoistyö. Raadollisen rehellinen (lyhyt)terapia.
Aloittaja tässä, kiitos ehdotuksista 😄 Aika hauskoja! Esim. liftaaminen voisi olla hyvin mun listalla. Epämiellyttävä ajatus, en haluaisi tehdä sitä, helposti kuitenkin toteutettavissa ja suhteellisen riskitön ja onnistuminenkin on kai melko varmaa.
Olen tämän päivän käyttänyt tämän pohdiskeluun, ja tulin lopulta siihen tulokseen, että mulle kaikkein epämiellyttävin ajatus on se, että en hetkeen edes yritä löytää uutta parisuhdetta. Saatanpa olla jopa vähän läheisriippuvaisuuteen taipuvainen.
Asetan siis itselleni tavoitteen. Vuoteen en edes ajattele uutta parisuhdetta.
Harrastat mun kanssa seksiä.