Pelkään että mies jättää jos kerron kokemattomuudestani
Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 13 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Kemiat kohtaavat myös hyvin ja juttua riittää.
Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.
Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.
Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.
Ahdistaa olla näin kokematon ja ujo. :(
Kommentit (19)
Onhan tuo pelottava asia miehelle. Ei se seksi sinänsä vaan se, että asetat hänelle valtavasti odotuksia yhteisestä tulevaisuudesta. Suhteenne on vasta alussa eikä hän varmasti vielä voi tietää, haluaako sitoutua sinuun vakavasti.
Todella harva haluaa kumppanikseen sellaista naista tai miestä joka on hyppinyt sängystä toiseen ilman mitään moraalia. Muutenkaan sänkyyn ei pitäisi päätyä millään kiireellä vaan ajan kanssa kun kumppaniin tutustuu paremmin ja hän tuntuu oikeasti luotettavalta ja rehelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo pelottava asia miehelle. Ei se seksi sinänsä vaan se, että asetat hänelle valtavasti odotuksia yhteisestä tulevaisuudesta. Suhteenne on vasta alussa eikä hän varmasti vielä voi tietää, haluaako sitoutua sinuun vakavasti.
Aika mammanpoika, jos kavahtaa odotuksia.
Miksi oot noin epävarma? Sun pitäis olla ylpeä omista valinnoistas, tuskin syyttä oot noin valinnut? Eikä parisuhde tule muutenkaan toimimaan jos ajattelet että et ole tarpeeksi hyvä ja pelkäät jätetyksi tulemista. Nyt itsevarmuutta, kaikki lähtee itsestä.
IKIS varoitus (ketju on miljoona kertaa ollut jo palstalla)
Seksin takia mies todennäköisesti kanssasi onkin. Olet tyhmä, jos kuvittelet sen oikeasti välittävän. Kun äijä on saanut sut korkattua, pump and dumb ja se siitä.
Kokeneempi aikuinen mies etsii kyllä ikäisensä naisen enemmin tai myöhemmin. Et pysty tyydyttämään miestä kuten oikea nainen.
Hei, ei tuollaisella mitään väliä ole. Kerro miehelle rehellisesti, että olet kokematon ja jännittää. Jos mies on ennenkin harrastanut seksiä, hän osaa kyllä edetä rauhallisesti ja sinut huomioiden.
Kun kyse on naisesta niin asialla ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Seksin takia mies todennäköisesti kanssasi onkin. Olet tyhmä, jos kuvittelet sen oikeasti välittävän. Kun äijä on saanut sut korkattua, pump and dumb ja se siitä.
Kokeneempi aikuinen mies etsii kyllä ikäisensä naisen enemmin tai myöhemmin. Et pysty tyydyttämään miestä kuten oikea nainen.
Miksei pystyisi? :D tuskin se miehen tyydyttäminen niin vaikeaa on.
Ei pidä huonona asiana - päinvastoin. Ja jos taas pitääkin - tai tekee asiasta numeron - niin sittenpähän tiedät, ettei ole sinua varten. Pitkässä juoksussa tosin saattaa asenne muuttua, jos seksissä muuten eivät tarpeet ja halut kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Ei mies vaihda naista, koska nainen ei osaa tyydyttää. Jokainen nainen osaa maata selällään ihan yhtä hyvin. Mies vaihtaa, koska voi ja haluaa kerätä sulkia hattuunsa.
No ei kai neitsyys tuossa iässä mitenkään erikoista ole. No etenette suhteessa sillä vauhdilla kun hyvältä tuntuu. kerrot miehelle sitten kun uskallat kertoa ja tuntuu luontevalta puhua asiasta. onhan siitä ehkäisystäkin ja tautiriskistä puhuttava mutta vasta kun sopivalta tuntuu.
Paljon ajettu ei ole mikään ihanne.
Mua mietityttää enemmän toi teidän ikäero. Ei tuu ikinä toimiin.
Aikuinen mies haluaa parikymppiseltä tytöltä vain sitä yhtä asiaa. Ei mies ole kanssasi tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua mietityttää enemmän toi teidän ikäero. Ei tuu ikinä toimiin.
Rakkaus ei katso ikää.
Sä oot jo vuoden hokenut tätä samaa. Onko ukko vaihtunut, vai samanko kanssa vielä ujostelet? Aika kärsivällinen kaveri jos sama on edelleen.
Valot päälle. Joka ukko haluaa korkata naisen. Harva haluaa käytettyä suhteeseen, mutta muita ei juuri ole.