"Ota tota, se on kalliin näköstä!" kuulin kun miehen sisko sano saunassa!!!
Miten tämmöseen pitäis suhtautua?!
Miehen sisko oli lapsineen meillä saunassa eilen. Avasin saunan ilmastoinnit niin että pystyin kuuleen yläkerran ilmastointi luukusta mitä ne puhui.
Niin sisko käski lapsen ottaa jotain pesuainetta koska se oli kalliin näköstä. Epäilen et se oli mun puhdistusemulsio, joka maksaa yli 40€!
Aika erikoista käytöstä miehen siskolta, eiks vaan??!!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä erikoista ku sun luukkujen avaaminen että voit salakuunnella. Tasoissa ootte. Eli yhtä pöljiä. 🤪
Niin sinustako olisi pitänyt pitää ilmastointi suljettuna, koska saunojat saattavat puhua typeryyksiä? Aika epämiellyttävää saunomista, jos ei ilma kulje.
Piilottaisin kalliin kosmetiikan, jos (miehen) sukulaiset varastavat.
Ens kerralla tee sörsseliä kalliin pullon sisälle halvasta nestesaippuasta ja sinapista.
Varmaan laittoi sun kallista puhdistusainetta tukkaansa :D
Miksi säilytät kallista kosmetiikkaa saunassa, jossa lämpötilan vaihtelu aika nopeasti pilaa puhdistusaineen koostumuksen? Ja ylipäätään puhdistuaine saunassa, eikö se ole enemmänkin ihan jokapäiväinen tuote eikä mikään saunajuttu.
Jos joku pesuaine ei ole yleisesti saatavilla, älä jätä sitä saataville. Äläkä salakuuntele, se on rumaa.
Mulla on kalliin näköisiä puteleita vieraita varten. Niissä on halvinta mahdollista nestesaippuaa ja tippa eteeristä öljyä hajusteena. Menee ihan täydestä joka kerta.
Seuraavan kerran otat kalliit purnukat pois. Tilalle mäntysuopaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä erikoista ku sun luukkujen avaaminen että voit salakuunnella. Tasoissa ootte. Eli yhtä pöljiä. 🤪
Niin sinustako olisi pitänyt pitää ilmastointi suljettuna, koska saunojat saattavat puhua typeryyksiä? Aika epämiellyttävää saunomista, jos ei ilma kulje.[/quote
Mutta jos varta vasten kuuntelua varten avataan 😀 ja yleensä ne avataan saunomisen jälkeen...
Mitä muuta he puhuivat? Kerro kaikki, nyt kun vauhtiin pääsit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta he puhuivat? Kerro kaikki, nyt kun vauhtiin pääsit.
Nää on kaikki hulluja :D
Laitat jokaiseen pulloon mäntysuopaa kun sukulaiset tulee saunomaan. Niin minä teen.
Voisin uskoa tän. Huvittaa, tosta naisesta tuli ihan mun äiti mieleen, se ois varmaan saattanut sanoa jotain ihan samanlaista. On juuri sellainen tilaisuuteen tarttuja, joka ajattelee että kun jotain rahanarvoista ilmaiseksi saa, niin kannattaa ottaa. En tiedä onko äitiys (+ köyhyys) tehnyt "ahneemmaksi" vai olisiko muutenkin sellainen.
Nostaisin kalliit naamatökötit pois jos olisi saunavieraita. Niin ei vahingossakaan käyttäisi jotain tuotetta mitä en vieraiden haluaisi käyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Laitat jokaiseen pulloon mäntysuopaa kun sukulaiset tulee saunomaan. Niin minä teen.
Ootko huomannu niitä vähän sääliviä katseita sinua kohtaan. Pitävät sinua todella köyhänä kun ei ole edes varaa shampooseen, vaan mäntysuopaa pitää laittaa purkkeihin... Varmaan tarjoiluissa sama juttu. Sinusta puhutaan piireissä, se on varmaa.
Fiksuna piilotankin hyvät aineet ennen vieraita ja jätän esille halvat.
En laittaisi päähäni mitään kalliin näköistä.
Nehän just tappaa hiukset, jotta kampaajat saa lisää rahaa.