Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsää älyttömän tylsää. Mitä tehdä kesälomapäivinä?

Vierailija
08.07.2018 |

Budjetti pieni, murkkuja vaikea saada mihinkään mukaan. Tylsääääää!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa sohvalla ja lue/katso Netflixiä. Tai makaa pihalla. Tuo riittäisi mulle.

Vierailija
2/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalla kohdallani piti ensin tehdäasenteen muutos, kun tiesin ettei tällä lomalla ole varaa matkoihin yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna murkkujen olla rauhassa. Tee heille lounas jääkaappiin valmiiksi ja lähde itse viettämään päivää sillä tavalla kuin haluat.

Jos et muuta keksi, niin katso oman kaupunkisi/kuntasi nettisivuilta, millaisia tapahtumia on menossa tai tulossa. Sitten vaan menet sinne, tuntuipa aihe kiinnostavalta tai ei. Perillä saatat yllättyä, ja tuleepahan joka tapauksessa tehtyä muuta kuin äärimmäinen pitkästyminen kotona.

Vierailija
4/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoli pihaan, katsot kituvia teinejä. Siideri.

Vierailija
5/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin pyöräilemässä, yhtenä päivänä käytiin lasten (aika monta) kanssa ilmaiskonsertissa. 

Käytiin lasten kanssa museossa, aikuisilla on museokortit, joten liputkaan ei maksa paljoa. 

Käytiin justiin Tallinnassa, aikaslailla edullinen.

Käydään tässä kesän aikana Englannissa, toki hintavampi setti, mutta kuitenkin.

Vielä odotetaan, että mennään lasten harrastusten vuoksi lähdetään viikon leirille, jossa majoitutaan. Edullinen paikka maaseudulla ja lapsilla ohjattua ohjelmaa joka päivä, joten ihan kivaa.

Vierailija
6/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pyöräretkiä, käy katsomassa kotipaikkakuntasi pikkukadutkin. Tee muisteluretkiä paikoille, joissa sinulle on tapahtunut jotain merkittävää.

Vierailija
7/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna murkkujen olla rauhassa. Tee heille lounas jääkaappiin valmiiksi ja lähde itse viettämään päivää sillä tavalla kuin haluat.

Jos et muuta keksi, niin katso oman kaupunkisi/kuntasi nettisivuilta, millaisia tapahtumia on menossa tai tulossa. Sitten vaan menet sinne, tuntuipa aihe kiinnostavalta tai ei. Perillä saatat yllättyä, ja tuleepahan joka tapauksessa tehtyä muuta kuin äärimmäinen pitkästyminen kotona.

Tai teinit varmaan osaavat tehdä itsekin lounaansa.

Vierailija
8/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin pyöräilemässä, yhtenä päivänä käytiin lasten (aika monta) kanssa ilmaiskonsertissa. 

Käytiin lasten kanssa museossa, aikuisilla on museokortit, joten liputkaan ei maksa paljoa. 

Vielä odotetaan, että mennään lasten harrastusten vuoksi lähdetään viikon leirille, jossa majoitutaan. Edullinen paikka maaseudulla ja lapsilla ohjattua ohjelmaa joka päivä, joten ihan kivaa.

Tämähän auttoi ap:ta, pienellä budjetilla tuskin Englannissa majoitutaan.

Jos mulla ois vain teinejä, niin makaisin takapihalla aurinkotuolissa, lukisin kirjaa, vaikka 7 putkeen, joisin lonkeroa, menisin paikalliseen :D

Netflix maraton, museokäynti, samalla kaupungilla käynti ja kahvilakäynti, menisin rannalla makaamaan jabuimaan koko päiväksi.

Mutta kun on 12,7,6 ja 3 vuotiaat niin ei tässä paljoa löhöillä tai käydä rauhallisia kahvilakäyntejä. Ja kalliiksikin tulisi tällä porukalla. Ehkä sitten kesällä 2028??? :)

Vierailija
9/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkööt teinit, mitä keksivät tehdä.

Nauti sä lomastasi.

Mä olen pihalla melkeinpä aamusta iltaan, koska loma ja kesä menee niin äkkiä.

Vierailija
10/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ilkeä ja ylimielinen, kun Tallinnalla ja Englannilla kehuskelet, vaikka AP kertoi, että budjetti on pieni.

Vierailija
11/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaan pakko muuttaa omaa ajattelua, kun lapset kasvoi eivätkä enää lähteneet esim rannalle. Opin menemään yksin

Vierailija
12/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rannalle. 

Käy kävelemässä.

Lenkkeile.

Joogaa.

Lue kirjoja.

Laita jotain kivaa ruokaa.

Katso Netflixiä tai DVD.ltä lempileffojasi.

Kuuntele musiikkia.

Makaa puutarhassa ja rentoudu. 

Tee jotain, mitä ei ole kiireen takia tullut tehtyä (esim. piirtäminen tai joku käsityö).

Vierailija
13/13 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa kehitellä menoja, että on sitten kun teinit muuttaa pois.

Itse asun yksin nykyään.

Remppaan kotia ja käyn sukulaisissa ja tuttavia treffaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi