Thai-poikien pelastaminen aloitetaan - alue eristetty
Nyt alkaa tapahtua. Pelastustoimiin kuulumattomat poistettu alueelta.
Kommentit (2093)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuun tekisi suuremman vaikutuksen se, jos ainakin pari pojista kuolisi sen sukeltajan lisäksi .
Minuun tekisi tosi suuren vaikutuksen jos eräs av-trolli löytyisi kuolleena sen sukeltajan lisäksi.
Neljä pelastettu. Itkin ilosta kun luin. Toivon että kaikki pojat saadaan pelastettua. Se olisi käsittämätön ihme. Pelastajat tekevät uskomattoman hienoa työtä! Hienoa että ihmiset välittävät toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vau, hatunnosto pelastajille! Ja kaikille siellä uurastaville.
Ja pojille itelleenkin. Voi että kun ajattelee niitä tusaamassa itteään vapauteen tän kaiken jälkeen ja jos todella joutuivat vielä kilometrin sukeltamaankin. Kyllä on reippaita kavereita! Voi kun lopuilla menis yhtä hyvin
Niinpä, vasta 4 ja tuskin huomenna pelastetaan 4-5.
Tarkoittaisi että vielä menee kaksi päivää.
En jaksaisi odottaa, niin stressaa tämä.
Hirveä tunne varmaan, kun ei pääse ensimmäisten joukkoon.
Lääkäri valitsi lähtijät. Olikohan siinä 2 heikkoa ja kaksi vahvaa. Vai mitenkä valinta tehty?
Vierailija kirjoitti:
Jee jee siellä sataa!!! Tässä voi vielä käydä vaikka kuinka! Voi vielä tulla vaikka maanjäristys niin saadaan oikein kunnon loppuhuipennus tälleen teatteriesitykselle! Kyllä mä Olen tosi pettynyt jos tää show nyt oli tässä!
Oo ny varovainen siellä! Karma ei välttämättä tajua että olet edesvastuuton.
Australialainen lääkäri määräsi heikoimmat ensin ulos
Paraskuntoiset eka. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kerrottu suunnitelma oli pelastaa pojat ja valmentaja 4 + 3 + 3 + 3 ryhmissä, mitä nyt jo ilmeisesti kaikkiin lehtiin korjattu 4 pelastettua tukee. Suomalainen Paasi o käsittääkseni tänäänkin ollut mukana operaatiossa, muttei ilmeisesti niiden 18 sukeltajan joukossa, joista osa on sukeltanut pelastettavien kanssa.
Suunnitelmassa menty, loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, hatunnosto pelastajille! Ja kaikille siellä uurastaville.
Ja pojille itelleenkin. Voi että kun ajattelee niitä tusaamassa itteään vapauteen tän kaiken jälkeen ja jos todella joutuivat vielä kilometrin sukeltamaankin. Kyllä on reippaita kavereita! Voi kun lopuilla menis yhtä hyvin<3
Meneekö jo henkilöpalvonnan puolelle! Poikia ne vaan on siinä missä muutkin!
Mammat täällä popparit kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Jee jee siellä sataa!!! Tässä voi vielä käydä vaikka kuinka! Voi vielä tulla vaikka maanjäristys niin saadaan oikein kunnon loppuhuipennus tälleen teatteriesitykselle! Kyllä mä Olen tosi pettynyt jos tää show nyt oli tässä!
Olisi oikeasti kiva tietää sekin tarina, että missä vaiheessa elämää sinäkin aloit kasvaa noin kieroon ja mitkä tapahtumat tuohon johti. Olisitko jäänyt ilman äidinrakkautta?
Vierailija kirjoitti:
MENE SINNE ylilaudalle trollaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi oikeasti kiva tietää sekin tarina, että missä vaiheessa elämää sinäkin aloit kasvaa noin kieroon ja mitkä tapahtumat tuohon johti. Olisitko jäänyt ilman äidinrakkautta?
Taisit osua naulan kantaan. Parempi, että peräkammarin poika purkaa patoutumiaan täällä, kuin teke mitään rikollista.
Minä mietin niitä yhdeksää ensimmäistä päivää pimeässä luolassa vailla mitään tietoa, tuleeko löydetyksi ikinä. Kuulikohan ne lopulta jonkun tulevan vai ilmestyikö sukeltaja yht'äkkiä siihen niiden eteen vedestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän tän (toki mauttoman) trollin kyllä suorana ironiana mammoista, joiden ne todelliset syvimmät fiilikset ovat lähempänä tuota trollauksen sisältöä, vaikka muuta esitetään. Ihmisen tarve tarinoille ja juonenkäänteille on joskus raadollinen. Toivottavasti näitä seuraajia ei ole montaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin niitä yhdeksää ensimmäistä päivää pimeässä luolassa vailla mitään tietoa, tuleeko löydetyksi ikinä. Kuulikohan ne lopulta jonkun tulevan vai ilmestyikö sukeltaja yht'äkkiä siihen niiden eteen vedestä?
Yhdeksän päivää pilkko pimeessä on iäisyys. Kauhua.
Varmaan ääniä kuulleet tai ainakin sukeltajien valot ajoissa. Lupa paremmasta, kun vedessä alkaa vilkkumaan valoa. :)
Pitäisi olla kyllä enemmän näitä MV:n ja ylilaudan tapaisia palstoja ja vielä sairaampiakin, mistä nämä höyrypäät eivät millään malttaisi lähteä pois. Nyt niitä on selvästi liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän tän (toki mauttoman) trollin kyllä suorana ironiana mammoista, joiden ne todelliset syvimmät fiilikset ovat lähempänä tuota trollauksen sisältöä, vaikka muuta esitetään. Ihmisen tarve tarinoille ja juonenkäänteille on joskus raadollinen. Toivottavasti näitä seuraajia ei ole montaa.
Sinä et tiedä yhtään kenenkään muun todellisista syvimmistä fiiliksistä yhtään mitään kun omistasi! Et ainakaan ventovieraiden ihmisten jotka anonyymina täällä kirjottelevat. Luuletko siis olevasi ajatustenlukija vai mitä ihmettä? Tai anna mä arvaan:D Olet vaan niin paljon fiksumpi kun kukaan muu että rivien välistä luet mitä ne "oikeasti" ajattelee. Vinkkinä että tollasilla turhilla suuruuden kuvitelmilla itsestää ei pärjää irl jos joskus sinne eksyt!
Vierailija kirjoitti:
Paraskuntoiset eka. Miksi näin?
Psykologisia vaikutuksia ei voi aliarvioida. Jos homma olisi mennyt jo ensimmäisissä sukelluksissa huolella reisille, niin operaatio olisi todennäköisesti laitettu siltä seisomalta jäihin.
19 uutiset. 4 pelastettu. Ei 6.