Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada huomiota?

Vierailija
07.07.2018 |

Mulla on koko ikäni ollut niin, että tosi harva mies tulee ikinä tekemään tuttavuutta ja sitten olen myöhemmin kuullut, että miten se ja se on ollut ihastuneena, eikä mulla ole itsellä ollut siitä mitään tietoa. Nyt vanhempana sama näyttää jatkuvan... mitä tehdä, että saan lähestymisiä?
En ole mitenkään ruma, ennemminkin jopa nätti, ehkä kuitenkin vähän erikoisella tavalla. Olen usein iloinen, itsevarma ja mielestäni ihan hauska. Mutta joo, kukaan ei tule iskemään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käsittänyt väärin. Ei kannata odotella mitään "iskemisiä". Sinä olet se, joka valitsee. Päätä kenet haluat ja sitten lähesty häntä itse. Sen voit tehdä joko suoraan tai sitten niin että hän ei tajua että sinä teit aloitteen. Näin et ole miesten uskaltamisten armoilla, vaan itse ohjaksissa ja saat sen kenet haluat.

Vierailija
2/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kuitenkin niin kiva, kun joku tulis ihailemaan ja piirittämään. Mä yritän olla vähemmän pelottava. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuva nettideittiin jollekin palstalle ja valkkaa parhaat päältä. Siellä saat takuulla huomiota.

Vierailija
4/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa tinder

Vierailija
5/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on mentävä nettiin, olis vaan mukavampi tavata kasvotusten. Ap

Vierailija
6/6 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään tavata enää nykyään kasvotusten. Nettiin vaan. Tai tietysti jos kumppanin löytyminen ei ole niin tärkeää, voit myös odotella ihmettä. Itse kuitenkin toiminnan ihmisenä olen parisuhdetta etsiessä tehnyt toimintasuunnitelman ja edennyt sen mukaan. Kumppani löytyikin melko nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi