Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kriisipuhelimen kaikki päivystäjät ovat varattuja"...

Vierailija
07.07.2018 |

"Otathan myöhemmin yhteyttä uudelleen". Ei sitten, raivoan sitten täällä vaan yksikseni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos koitat katsoa jonkun muun tapahtuman mihin osallistua.

Ei oikein muita ole mikä kiinnostaisi ja tämä olisi ollut lähellä sydäntä mutta tämäkin on seuraavan kerran vasta vuoden päästä, olisi voinnu tavata ehkä mahdollisesti myös samanhenkisiä ihmisiä. Olisi siis ollut Okra maatalousnäyttely kyseessä kun maaseutuhenkinen olen ja maalla asun, oon tähän alalle aikoinaan kouluttautunut mutta en näitä hommia enää pysty tekemään koska pää on niin rikki että mokailisin jatkuvasti vaan niissä hommissa mutta halu näissä tapahtumissa käydä kumminkin on jotenkin pysyä perillä missä mennään. Ja vastaava tulee vasta ensi vuonna, loppusyksystä ennen talvea on konenäyttelyt mutta tiedä pääsekö niihin ja nekin on sisätiloissa ja niissä tuntuu jotenkin olevan liian "kylmä" ilmapiiri, kaikki ovat siellä vaan myymässä koneitaan ja katsovat happaman näköisinä kun itse en tietenkään ole ostamassa mitään mutta kiinnostuneena katselemassa ja kyselisinkin mutta eivät paljoa välitä koska en ole "potentiaalinen ostaja", kesänäyttelyissä rennompi ilmapiiri minusta tai sitten minä vaan kuvittelen kaiken hyvin mahdollista, tyhmä ja jälkeenjäännyt kun oon.

Vierailija
22/23 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hali kirjoitti:

Minua harmittaa aloittajan puolesta. Elämäsi kuulostaa aika ankealle näin tietämättä enempää. Toivottavasti elämässäsi tapahtuu vielä mukavia asioita! Tsempit ja hyvää kesää sinulle!

Kiitos nyt kannustuksesta vaikka en tiedä ansaitsenko sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yrittää varattuja, on niitä vapaitakin ...

T. Vapaa kassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi