Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovarpaan kynnen alla mustelma - kellään kokemuksia tuon veren poistamisesta kynteen tehdyn reiän kautta?

Vierailija
07.07.2018 |

Minkänäköinen verenpurkauman/mustelman kuuluisi olla, jotta sen voisi poistaa tuolla reikä kynteen -tekniikalla? Kipu ja paine ilmeisesti helpottaa jos näin tehdään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kynnen alla on niin iso verenpurkautuma että varvasta jomottaa ( veri näkyy kynnen läpi tummana alueena). Ota klemmari, suorista sen toinen pää ja kuumenna pää punahehkuiseksi kynttilän avulla. Kun painat sen kohtisuoraa kynttä vasten, niin kynteen "sulaa" reikä ja veri purskahtaa ulos. Kipu helpottaa välittömästi. 

t. sh

Vierailija
2/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kynnen alla on niin iso verenpurkautuma että varvasta jomottaa ( veri näkyy kynnen läpi tummana alueena). Ota klemmari, suorista sen toinen pää ja kuumenna pää punahehkuiseksi kynttilän avulla. Kun painat sen kohtisuoraa kynttä vasten, niin kynteen "sulaa" reikä ja veri purskahtaa ulos. Kipu helpottaa välittömästi. 

t. sh

Näin lääkäri teki minulle. Ihmettelin kyllä, mutta se oli nopea, kätevä ja kivuton toimenpide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varvas on kivuton, niin anna vaan olla. Paranee itsestään

Vierailija
4/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tehnyt omalleni mitään. Parani ajallaan.

Vierailija
5/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pudotin valurauta padan jalalle ja varpaan kynnet mjstinasiitä oli lopputuloksena. Annoin kasvaa muistelmien rauhassa pois enkä tehnyt kynteen reikää

Vierailija
6/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuinen kirjoitti:

Itse pudotin valurauta padan jalalle ja varpaan kynnet mjstinasiitä oli lopputuloksena. Annoin kasvaa muistelmien rauhassa pois enkä tehnyt kynteen reikää

Muistelmien?

Vierailija
7/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkuinen kirjoitti:

Muistelmien?

?

Vierailija
8/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porakone ja vaikka joku 10mm terä. Nopeasti poralla kynnen läpi niin ei kerkiä sattumaan. Kaveri voi vaikka auttaa jos ei itse uskalla.

Vierailija
9/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porakone ja vaikka joku 10mm terä. Nopeasti poralla kynnen läpi niin ei kerkiä sattumaan. Kaveri voi vaikka auttaa jos ei itse uskalla.

Tämä on toimivaksi todettu keino. Veri purskahtaa pois ja paine helpottaa.

Vierailija
10/10 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä verenpurkauma ei tule reiästä ulos. Voi olla hyytynyttä, jolloin reiän poraaminen vain lisää infektioriskiä.

T. Rh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi