Poikaystävä sanoi, että "lähde vaan, sittenpä saan syödä muutakin kuin nyhtistä"
Loukkaannuin ihan kauheasti. Eihän meillä syödä aina nyhtistä, välillä syödään härkistä.
Kommentit (21)
Miten sä viitsit tehdä tuosta niin suuren numeron, että teet ihan aloituksen siitä?
Hei nyhtöpossu on tosi hyvää. Jos mies ei sitä ymmärrä, ei ole suremisen arvoinen.
Haha. Toivoin, että ei olis ollu trolli.
Minne sinun pitää lähteä ja kuinka kauaksi aikaa?
Miksi se poikaystävä ei saa syödä muuta?
Nyhtökaura on kuin pahvia söisi, eikä härkis paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Hekoheko.
--
Mutta olisin näyttänyt ovea jo heti sillä ensimmäisellä kerralla, kun eteeni olisi katettu jotain nyhtishärkismoskaa.
Heko heko. Minä taas olisin näyttänyt ovea tyypille, joka odottaa, että ruoka kannetaan hänen eteensä.
Kasvissyöjän ei kamalasti kannata uhkailla suhteen lopettamisella.
Miten joku voi syödä niin prosessoitua ruokaa?
Tämä on meno nykyajan pariskunnilla ainakin Helsingissä. Muija raahaa kotiin yliprosessoitua vegaanipaskaa, mies ei uskalla sanoa että elämä on vajaata noita syödessä.
Tässä meidän viiikon ruokalista:
ma
nyhtistä ja gluteenittomia leipiä
ti
nyhtistä (sitä oli vielä jäljellä, vain siksi!!) ja punajuurisäilyke
ke
Vegaaninen hernekeitto
to
härkispyörykät ja tomaattikastike, riisikakut
pe
nyhtispihvi kastikkeella. bataattia maissiöljyllä
ap
Trollihan tuo. Mutta kauheaa tuo nykyvegaani-ilmiö.
Kunnon pihvi, nam!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on meno nykyajan pariskunnilla ainakin Helsingissä. Muija raahaa kotiin yliprosessoitua vegaanipaskaa, mies ei uskalla sanoa että elämä on vajaata noita syödessä.
Miksi sekasyöjä menee yhteen vegaanin kanssa? Miksei sekasyöjä osaa itse käydä kaupassa ja tehdä ruokansa? Miksi sekasyöjämies pelkää vegaanivaimoaan? Oi noita elämän suuria mysteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sekasyöjä menee yhteen vegaanin kanssa? Miksei sekasyöjä osaa itse käydä kaupassa ja tehdä ruokansa? Miksi sekasyöjämies pelkää vegaanivaimoaan? Oi noita elämän suuria mysteereitä.
1. Koska se vegaani on ihana tyyppi.
2. Typerää tehdä kaksi eri ruokaa. Vieläpä epäekologistakin.
3. Koska se huruakka väittää, että sen mikroaaltouuni menee pilalle jos siinä lämmittää lihapiirakan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu vain av-mammojen trolleissa, joissa lietsotan miesvihaa
Poikkis sanoi-trolli taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on nykyään se joka muuttaa miehen mieleisekseen ja nykymies ei pane vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä meidän viiikon ruokalista:
ma
nyhtistä ja gluteenittomia leipiä
ti
nyhtistä (sitä oli vielä jäljellä, vain siksi!!) ja punajuurisäilyke
ke
Vegaaninen hernekeitto
to
härkispyörykät ja tomaattikastike, riisikakut
pe
nyhtispihvi kastikkeella. bataattia maissiöljyllä
ap
Hui kamala! Onneksi ei tarvi syödä teillä.
Nää joku sanoi jotain-provot on aina yhtä huonoja.
Hekoheko.
--
Mutta olisin näyttänyt ovea jo heti sillä ensimmäisellä kerralla, kun eteeni olisi katettu jotain nyhtishärkismoskaa.