Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monen kanssa olette tykänneet suudella?

Vierailija
07.07.2018 |

Itsellä hyviä suutelukumppaneita on ollut vain kaksi, molempiin olen ollut aivan rakastunut.
En tiedä kumpi on ollut syy ja kumpi seuraus.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollan. Kolme seurustelukumppania, yksi heistä lasteni isä, suudellut olen mmmm...ainakin viiden kanssa, mutta kenenkään en ole tuntenut rakastavan itseäni, joten siis....

Vierailija
2/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen. Olen suutelijatyyppiä. Rakasteleminen ilman suutelua tuntuisi tosi tylyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden, ensimmäisen poikaystäväni ja nykyisen mieheni. Siinä välissä oli yksi huonosti suuteleva (oikeasti, aivan kamala) poikaystävä ja yksi treffikumppani. Ensimmäisen kanssa suuteleminen oli aivan uskomatonta, ihan kuin olisi ollut sähköä päälaesta varpaisiin. Suurin osa seurusteluajasta vietettiinkin suudellen, pidemmälle ei koskaan menty, on kyllä jäänyt mietityttämään, olisiko poika ollut yhtä sykähdyttävä seksikumppani.

Vierailija
4/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään. Suuteleminen inhottaa minua syvästi.

Seurustellut olen monesti, pitempäänkin. Suudella en halua koska se oksettaa.

Vierailija
5/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viisikymppinen ja oikeastaan vain kolmen kanssa on ollut ihanaa suudella! Voiton vie PärreTurusta, terveisiä vaan sinne ;) <3. Harmi, ettei muuten oikein natsannut. Pärren suukot kyllä saivat polvet ihan veteliksi.

Vierailija
6/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään. En pidä suutelemisesta ja onneksi sain miehenkin oppimaan siitä pois ensimmäisen puolen vuoden jälkeen.

Vierailija
7/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nollan. Kolme seurustelukumppania, yksi heistä lasteni isä, suudellut olen mmmm...ainakin viiden kanssa, mutta kenenkään en ole tuntenut rakastavan itseäni, joten siis....

Onko tuo 5 sinusta iso määrä kun kirjoitit että suudellut olet ainakin viiden kanssa?

Vierailija
8/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melko monen, valitettavasti mieheni ei kuulu näihin..

Vierailija
9/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
10/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo 5 sinusta iso määrä kun kirjoitit että suudellut olet ainakin viiden kanssa?

En muista oikeasti sen tarkemmin.

Vierailija
11/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden... Saisinpa vielä kerran...

Vierailija
12/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti noin 15-20 kanssa ja maksimissaan viiteen jää ne, joiden kanssa se on oikeasti tuntunut ihan käsittämättömän hyvältä.

Vierailija
13/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen. Enemmistön kanssa lähinnä siksi, että tykkäsin heistä, mutta pari on ollut ”teknisestikin” ihan uskomattomia.

Vierailija
14/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista oikeasti sen tarkemmin.

No luulis muistavan jos ne jää alle 10...

Vierailija
15/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa, tosin hänenkin kanssa se on vain jäänyt. Jossain vaiheessa mieheni alkoi vältellä suutelua. Nyt minä olen huomannut, että menetän seksihalut jos mies alkaa suutelemaan.

Vierailija
16/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni, isä tykkäsi työnnellä kieltään suuhuni ja vähän muuallekin. Elämä olisi varmasti mukavaa muuten, mutta tuollainen vaikutti niin, että kaikenlainen oraalisuus kuvottaa, ja on tavallaan huonoutta. Pussailun ja imettämisenkin näkeminen on traumatisoituneelle ahdistavaa.

Vierailija
17/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden, joista toinen on nykyinen mies. Tyylissä yhteistä aivan mieletön yhdistelmä kiihkeyttä ja hellyyttä, muuten jotenkin jännästi erilaisia. Molempien kanssa tuntui siltä kuin olisin ollut ainoa nainen jota he ovat eläissään halunneet suudella. Toisen kanssa (tietysti sen joka ei ole oma mies) sain jopa ikäänkuin orgasmin. Suutelemisesta.

Mitäänsanomattomia "ihan ok"-tapauksia on n.10

Ainoa kammottava kokemus oli exä jonka kanssa jaksoin olla 5v jostain käsittämättömästä syystä. Hänen suudelmansa tuntuivat muistaakseni vähän siltä kuin kuolaava koira olisi yrittänyt syödä pään. Blääärgh! 

Loistosuutelijoihin olen kumpaankin ollut tosi rakastunut. Sen sijaan tämän kammotus-exän kanssa koitin vältellä suutelemista jo suhteen alussa vaikka peitto muuten heilui vallan reippaasti.

Vierailija
18/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden neljästä 💋

Vierailija
19/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli yhdenyön juttu. Olin sen verran nuori ja kokematon että kuvittelin että sellaisia olisi enemmänkin. No eipä ole enää omalle kohdalle sattunut, vaikka muuten hyvän miehen olenkin löytänyt.

Vierailija
20/33 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdenkään ja olen suudellut vaikka kuinka monen kanssa. En vaan pidä suutelemisesta.