Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rohkeaa on siinä että naiset riisuu ittensä ja ottaa rahaa kuvastaan lehdessä

ihmettelenvaan
07.07.2018 |

Nyt Hesarissa joku kansanedustaja on kuulemma rohkea kun on leväyttänyt ittensä kuvaan ilman vaatteita.
Miksi vain naiset tekee näin. Onko se rohkeaa vai pelkkää huomionhakua niinkuin naisilla usein tarve on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koetahan itse samaa, et varmaan uskalla.

Vierailija
2/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hiukan huvittavaa että suurinpiirtein samat naiet marssii jossain meToo rivistöissä ja sitten ne kuitenkin auliisti on riisumassa itteensä millon missäkin. Sitten selitellään että ihan tää nyt on kulttuuria ja naisen vapautumista ja kehon tuntemusta ja..höpö höpö.

Itteensä näyttääkseen ne riisuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo onhan se aika rohkeaa esitellä itseään noin tuossa asemassa ja iässä ja vielä laittaa kuvat kaiken kansan nähtäväksi. Varmaan aika hyvin saanut siitä myös rahaa. Mutta toisaalta, on myös paljon muitakin rohkeita asioita maailmassa. Siihen miksi naiset näin tekevät on varmaan todella monta eri syytä. Ja kyllähän miehetkin (tosin harvemmin, jännä juttu) itseään alasti esittelevät.

Vierailija
4/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi uskaltaa ?

Mitä ihmeen hienoa siinä muka on.

En minä kiipeäisi eduskuntatalon katollekkaan näyttämään että uskallan sen tehdä.

Hölmöä.

Vierailija
5/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko vuodesta toiseen lehdessä olleita kuvia, joissa riisuutuvat poliitikot, urheilijat, taiteilijat jne.?

Luulin, että osa heistä oli miehiä nimistä ja genitaaleista päätellen, mutta olin varmaan väärässä.

Vierailija
6/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on vähän sama meininki kun päiväkodissa viisi vuotiaat menee nurkan taakse ja alkaa vääntö kuka uskaltaa vetää housut alas ja näyttää peppunsa :/

Vierailija
7/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko vuodesta toiseen lehdessä olleita kuvia, joissa riisuutuvat poliitikot, urheilijat, taiteilijat jne.?

Luulin, että osa heistä oli miehiä nimistä ja genitaaleista päätellen, mutta olin varmaan väärässä.

Ilmeisesti tarkoittaa tätä Hesarin kuukausiliitteen sarjaa? Tietääkseni siitä ei makseta, tai ei siihen ainakaan rahan takia mennä. Rahan takia poseerataan sitten ihan muissa lehdissä.

Vierailija
8/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää siveellinen nunnakalenteri ja paasatkaa heteroseksuaalisuuden hyveistä. Se olis rohkeaa nykypäivänä.

Perse paljaana jossain roskalehden kannessa on ihan nähty juttu jo.

Vierailija
9/9 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi uskaltaa ?

Mitä ihmeen hienoa siinä muka on.

En minä kiipeäisi eduskuntatalon katollekkaan näyttämään että uskallan sen tehdä.

Hölmöä.

Onhan se silti aika rohkeaa esim. hyppiä pilvenpiirtäjän katon reunalla, oli sitten hienoa ja järkevää tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi