Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joilla ollut vain yksi seksikumppani?

capricorn
07.07.2018 |

Ei taida olla kovin yleistä nykyaikainen, että yli 4-kymppisellä on ollut seksiä vain yhden ja saman kumppanin kanssa. No, täällä kuitenkin yksi sellainen. Tavallaan olen ylpeä siitä (ja uskollisuudesta niin), mutta samalla kuitenkin usein mietityttää, että minkälaista olisi seksi jonkun toisen kanssa?

Minkälaisia ajatuksia muilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Täällä yksi yli 60v, joka ollut vain yhden naisen kanssa koko aikuisiän. Seksi on ollut hyvää ja monipuolista ja sitä on saanut riittävästi. Muitakin naisia tehnyt toki mieli, mutta miksi riskeeraata kun kävi nuorena hyvä tuuri että löysi seksistä ja miehestä tykkäävän naisen. Mitä tuttujen ja kavereiden suhteita nähnyt, niin kaikilla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri seksin saannin suhteen eikä muutenkaan. Vaihtamalla tuo ei ainakaan ole muilla parantunut.

Vierailija
2/8 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena (yli kaksikymppisenä kuitenkin) oli muutama hyvin heikkolaatuinen muhinointiyritys ystävätyttöjen (ei siis tyttöystävien) kanssa, joten aivan yhden seksikumppanin mies en kai sitten ihan määritelmän mukaan ole. Vaimoni oli kuitenkin ensimmäinen, ja ainoa, jonka kanssa olen aidosti ja oikeasti harrastanut oman mittapuun mukaan kunnollista seksiä, nyt yli 22 vuotta ja viimeksi eilen. Ja oli kiihkeää.

Ehkä sitä joskus käy mielessä ajatus, että onko tässä jäänyt jostakin paitsi, mutta se on vain teoreettista ajattelua, pienintäkään halua ei ole lähteä selvittämään asiaa. Varmasti ei ole tullut jokaista temppua kokeiltua, ja jotkut joillekin ehkä isotkin seksin osa-alueet ovat voineet jäädä kokonaan väliin, mutta mitä sitten? Tämä on niin paljon muutakin kuin lista asioista, joiden viereen vedetään ruksi kun on suoritettu. Fantasiat ovat sitten sitä varten, kun haluaa jostakin sellaisesta yksityisesti nautiskella, mutta mikään yksittäinen seksikokemus ei paina vaakakupissa yhtään mitään, kun toisella puolella on koko parisuhde ja yhteinen historia, johon totta tosiaan sisältyy vähän muutakin samppanjaunelmaa ja sokerikuorrutetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin aloittajalla, täällä ikää saman verran ja yhden ja ainoan kanssa tullut oltua alle parikymppisestä. Hienosti menee kaikin puolin, mutta silti aika-ajoin on samanlaisia ajatuksia, että miltähän seksi tuntuisi jonkun toisen kanssa.. Näin on tainnut olla lähes suhteen alusta asti. Haaveissa on, että "luvan kanssa" pääsisi joskus kokemaan, eli kolmas pyörä, parinvaihtoa tai muuta vastaavaa. Soisin ilomielin tietysti saman naisellenikin.

En pidä ajatuksia tai haaveita pahana, kait se kuuluu asiaan ja olen täysin tyytyväinen nykytilanteeseen.

Vierailija
4/8 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v, sama seksikumppani yläasteiästä asti, eka ja vika. Ainakaan vielä ei ole esiintynyt minkäänlaista mielenkiintoa kokeilla muita (sen oman kanssa on kyllä kokeiltu vaikka mitä), vaikka teininä kaikki sitä uhkailivat että jää "nuoruus elämättä". No, keski-iän kriisiä odotellessa 😁

Vierailija
5/8 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään runkkailla yksikseen, en kaipaa edes muuta seksiä, eikä yhtään seksikumppaniakaan ole ollut.

Vierailija
6/8 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 34 v. nainen ja seksiä on ollut vaan yhden kanssa. Nyt sinkkuna tullut oltua jo joku vuosi ja jotenkin todella korkea kynnys lähteä etsimään parisuhdetta ja/tai seksiä. Parisuhteessa ollessa tuli mietittyä että millaista olisi jonkun muun kanssa, mutta sinkkuna ei ajatus enää olekkaan niin kiinnostava ja kutkuttava. Olen syntynyt väärällä vuosituhannelle, kun olen jotenkin niin yksiavioinen. Nyt tuntuu vaikealta kuvitella seksiä jonkun kanssa, varsinkin kun tuntuu että nykyään pitää hommiin edetä niin nopeasti. Eli olkaa vaan onnellisiä ketkä on parisuhteessa, teillä sentään on edes seksiä!

Vierailija
7/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt 49v.  16 ikäisestä lähtien ollut saman miehen kanssa. Ei siis kokemuksia muista miehistä tai niiden vehkeistä. Nyt mieli tekisi kokeilla ns. vierasta 2-3 miestä mieheni ollessa mukana.

Vierailija
8/8 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nainen joka kyllä katsoo olleensa vain yhden miehen kanssa, vaikka jos ihan tarkkoja ollaan, olen kerran ollut kreetanreissulla, joskus 20 vuotta sitten yhden paikallisen kundin kanssa "sillee" =). Tähän oli lupa annettu ja puhuttiinkin siitä reissun jälkeen jonkun verrankin.

Olen saanut puolisoltani sellaista seksiä kuin tarvitsen, minut huomioivaa "perushyvää" seksiä

Eikä oikeestaan ole koskaan tullut mieleen lähteä maisteleen vieraisiin pöytiin.

Olen siis 45 v äiti ja vaimo.