Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina vähätellään peniksen keskimittaa?

Vierailija
07.07.2018 |

Itse olen 14,5 senttisellä varustettu. Olen ollut varmaan sadoissa saunailloissa ja olen aina YLIVOIMAISESTI pieni peniksisisin mies . 15 ei voi olla keskimitta veikkaan lähemmäs 17

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te erektiossa siellä ole?

Vierailija
2/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma pystyssäkö siellä saunassa olette? Ei veltosta voi päätellä mitään todelisesta koosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondikset pystyssäkö te siellä saunaillassa hengaatte? Väitän, että oon jäykkiä peniksiä nähnyt enemmän kuin sinä - keskiarvo pitää. Se mitä jalkojen välissä lötkönä roikkuu ei anna mitään lupauksia tulevasta.

Vierailija
4/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei tuo todellisuudessa tasa-arvoa. Media opiskelee ihmismielen patoutumista. Eräänlaista rotaatiota jonka aivot ovat juutalaisilla amerikassa, enlannissa(kuningas monarkia) ja suomen valtio on niiden moottori mitä he käyvät tarkistamassa säännöllisesti pienillä ja isoilla oli hinta mikä hyvänsä.

Tämän parempaa kirjoitusta ei ihminen ole keksinyt av:lla. On kyllä kunkku olo tästä tekstistä.

Vierailija
5/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tuomita löysää. Mistä tiedät miten muiden omat kasvavat?

Mutta totta, uskon, että keskivertomittaa on laskettu ainakin sentillä, jottei miesraukoille tulisi paha mieli..

Vierailija
6/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimitta erektiossa on n. 13cm

Sen mittainen on oikeastaan juuri sopiva koska emättimen keskipituus on n. 10cm. Ihan turhia ne lisäsentit, paksuudella on enemmän merkitystä.

Vierailija
7/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääpäs mulle tyhmälle akalle asuuko siis miehen koko miehisyys ja itsetunto siellä yhdessä ulokkeessa? Jos, niin ei se kaksisissa kantimissa ole.

Miksi se on niin jumalattoman tärkeä ja jatkuvan murheen ja päänsäryn aihe?

Vaikuttaa sille, että miehen koko muu kroppa on luotu vain SEN kannattelutelineeksi. 

Kertokaa mulle.

Ja jos ja kun vastaus on se, että niin mutta kun naiset vaatii jne. Eikö se todista melkoista heikkoutta ja epävarmuutta vaikka miehethän itsensä mielestä ovat niitä maailman napoja ja hallitsijoita?

Miksi vahvaa voittamatonta miestä voi mitenkään liikuttaa se, mitä joku mitätön nainen sanoo ja ajattelee?

Vierailija
8/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stondiksessa hengailla , mutta sanon kyllä että veltostakin voi päätellä erektiokoon.Olen aika monelta hiprakassa kysynyt koko asioita ja kyllä se on järjestään yli 16 cm ja näitten tyyppien sanaan luotan.

Vierailija
9/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alle 18cm on mikromunia.

Vierailija
10/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei stondiksessa hengailla , mutta sanon kyllä että veltostakin voi päätellä erektiokoon.Olen aika monelta hiprakassa kysynyt koko asioita ja kyllä se on järjestään yli 16 cm ja näitten tyyppien sanaan luotan.

Ei kyllä varmasti voi. Paitsi kuin sen, että tuskin jämäkkänä pienempi kuin velttona.

Vierailija
11/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkääpäs mulle tyhmälle akalle asuuko siis miehen koko miehisyys ja itsetunto siellä yhdessä ulokkeessa? Jos, niin ei se kaksisissa kantimissa ole.

Vaikuttaa sille, että miehen koko muu kroppa on luotu vain SEN kannattelutelineeksi. 

Kertokaa mulle.

Ja jos ja kun vastaus on se, että niin mutta kun naiset vaatii jne. Eikö se todista melkoista heikkoutta ja epävarmuutta vaikka miehethän itsensä mielestä ovat niitä maailman napoja ja hallitsijoita?

Miksi vahvaa voittamatonta miestä voi mitenkään liikuttaa se, mitä joku mitätön nainen sanoo ja ajattelee?

Kyllä mieskin sosiaalisena olentona haluisi rakkautta ja läheisyyttä. Naiset säännöstelevät sitä julmasti, ja jos penis on mikro tai vartalon pituus lyhyt, niin yksin jäät. Kyllä maailmassa naisilla todellinen valta ja etuoikeudet on.

Vierailija
12/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska se nyt on vain tosiasia ,että mies on niin suunniteltu , että haluaa panna paljon ja kaunista nuorta naista. Pienimunaisena tuo ei onnistu sanoo naiset mitä sanoo

Vierailija
13/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle.

Kyllä mieskin sosiaalisena olentona haluisi rakkautta ja läheisyyttä. Naiset säännöstelevät sitä julmasti, ja jos penis on mikro tai vartalon pituus lyhyt, niin yksin jäät. Kyllä maailmassa naisilla todellinen valta ja etuoikeudet on.

Naisilla on valta niin kauan kuin sinä pyörit heidän pelleringissä. Kannattaa pumpata keho tikkiin ja pumpata muna läskiksi niin kohta huomaat, että et tarvitse naisten hyväksyntää kun peilistä katsoo takaisin titaani ja voit nussia itseäsi silmillä peilin kautta.

Vierailija
14/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat lähinnä ääripään feministit pitää enää yllä myyttiä siitä, että mies pitäisi itseään jonain maailman napana ja olisi rajattomasti itsevarma. Toki aina jostain löytyy se humalassa ylivertaisuuttaan julistava punaniskaäijä, mutta tosiasiassa juuri he ovat kaikkein epävarmimpia itsestään - osa jopa myöntää asian selvänä.

Vierailija
15/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tuomita löysää. Mistä tiedät miten muiden omat kasvavat?

Mutta totta, uskon, että keskivertomittaa on laskettu ainakin sentillä, jottei miesraukoille tulisi paha mieli..

Näin on kyllä 15 cm on jo pienen puoleinen.Mittaa on laskettu ettei 13cm pojat ammu jo nuorena aivoja kattoon

Vierailija
16/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono puoli se, että keski-ikäinen, kirjaimellisesti väljähtänyt nainen ei edes huomaa milloin keskimittainen on pesässä :(

Vierailija
17/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa tähän mitään vaikka suomen valtio on sinisyydellään median moottori ihmiskunnassa. Kyllä on hyviäkin ja huonojakin asioita. On tärkeää että kaikki liikeet ja mitä me teemme jää muistiin jonnekkin jotta ihmiskunnan tulevaisuus on turvassa pedofilialta, varastelemisesta, kamelin paskasta ja mitä viellä? En ole jumala tai jeesus enkä halua olla. Ihminen haluan olla enkä halua nähdä varastelua ja pedofiliaa tai rikollista mediaa jonka liikkeitä on kenties mahdotonta huomata kuningas monarkillisten säännösten seurauksesta, koska ketä nyt kuninkaa jolla on ihmiskunnan kruunu ja maailmankaikkeuden avain, haluaisi olla uskomatta tälläistä ihmistä? Ihmiskunnan kruunu on kadoksissa Queen Elizabeth2:ta, avain jolla pääsee buckinghamin palatsin holviin. Voi voi. Evvk! Kuningatar Elizabeth2 on tehnyt ihmisoikeusrikkomuksia ja hänen on kärsittävä niistä ja ihmiskunban kruunu ei enää ole hänelle kuuluva missään nimessä!

Vierailija
18/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Nyt voin kyllä sanoa että paskapuhetta,ei todellakaan ole 13cm. Se on jo harvinaisen pieni

Vierailija
19/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä oikein tiedä. Nyksällä on velttona iso vehje, mutta se ei siitä stondiksessa kasva juurikaan muuta kuin ympärysmittaa. Exällä taas oli löysänä ihan pikkupojan vehkeet ja jonkinlainen traumakin yhteissaunomisesta sen takia, mutta kovana kuitenkin vähintään yhtä iso kuin nyksälläkin. 

Vierailija
20/64 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Nyt voin kyllä sanoa että paskapuhetta,ei todellakaan ole 13cm. Se on jo harvinaisen pieni

On se toki pieni jos mittaa niin kuin teineillä on tapana, eli polvesta lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi