Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalvelut ja epäviehättävät miehet

Vierailija
07.07.2018 |

Olen ollut sinkkuna puolitoista vuotta ja nyt on alanut tulla sellainen olo, että olisi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja alkaa käydä treffeillä. Niinpä rekisteröidyin muutamaan deittipalveluun.

Olen laittanut merkille, että valtaosa deittipalveluiden miehistä on ulkonäöltään epäviehättäviä. Ei varsinaisesti rumia, vaan tyylittömiä. Silmälasit ovat lähes poikkeuksetta mitäänsanomattomat hengettömät/insinöörilasit ja hiustyyli siili tai sen näköinen, että hiukset on leikannut miehen oma äiti lapsuudesta tuttuun hiusmalliin. Usein kokonaisuuden kruunaa vielä epäsiisti parta, erityisesti leukaparta. Muutoinkin olemus saattaa olla epäsiisti ja nukkavieru.
Siinäpä ihmettelevät, kun naiset eivät kiinnostu..

Useimmat näistä miehistä saisi helposti stailattua ihan kivan näköisiksi. Mietin vaan, että eikö näitä miehiä yhtään kiinnosta oma ulkonäkö, tai miten he itse omaa ulkonäköään arvioisivat. Ja mitä he mahtavat sitten odottaa naisen ulkonäöltä.

Naisten taso deittipalveluissa näyttää olevan aivan toinen. Todella paljon kauniita naisia, enkä ole ainakaan havainnut samanlaista stereotyyppistä epäviehättävää naistyyppiä, kuin jollaista miestyyppiä juuri kuvailin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ainakin kunnon kyytiä deittipalvelun kautta tapaamaltani naiselta. Tänään otetaan taas painiottelu.

Tähän asti joka viikonloppu eri nainen, mutta nyt oli niin hyvä että on nähtävä uudestaan.

Vierailija
2/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ihmettelevät naisten kiinostumattomuutta. Ehkä eivät halua itselleen pinnallista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi epärehellistä stailata itsensä kuvaa varten? Jos nainen ei kiinnostu musta vääränlaisten lasien tai hiustyylin vuoksi, ei hän varmastikaan olisi oikea mulle muutenkaan

Vierailija
4/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ainakin kunnon kyytiä deittipalvelun kautta tapaamaltani naiselta. Tänään otetaan taas painiottelu.

Tähän asti joka viikonloppu eri nainen, mutta nyt oli niin hyvä että on nähtävä uudestaan.

Jokainen nainen joka sinuun koskee on arvoton, täysin arvoton

Vierailija
5/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen joka sinuun koskee on arvoton, täysin arvoton

Kateellisten panettelua. Taitaa itselläsi olla aika hiljaista..

Vierailija
6/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset muokkaavat kuvansa, ettei akkaa tunnista livenä. Joko ylimielisiä pikkusieviälutkia, joilla on kovat luulot itsestään tai epätoivoisia rumialäskejä.

Vierailija
7/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot nyt alkuun missä deittipalvelussa on TODELLA paljon TODELLA kauniita naisia ja millä ikä-haarukalla....niin voidaan me muutkin tarkistaa.

Vierailija
8/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis susirumia luusereita. Unohda ne ja hanki tyttöystävä.

Vierailija
9/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset muokkaavat kuvansa, ettei akkaa tunnista livenä.

Vai onkohan oikea kysymys, että mikseivät miehet lavasta ja käsittele kuviaan samalla lailla? Treffit on sitten kiva aloittaa, kun kumpikaan ei tunnista toistaan ja puolin ja toisin nieleskellään pettymystä :)

Vierailija
10/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onkohan oikea kysymys, että mikseivät miehet lavasta ja käsittele kuviaan samalla lailla? Treffit on sitten kiva aloittaa, kun kumpikaan ei tunnista toistaan ja puolin ja toisin nieleskellään pettymystä :)

Tämän takia laitoin myös mukaan maratonin maaliintulokuvan, jossa tietysti näytin hirveältä. Samalla halusin kertoa, etteivät juoksuni ole juostu. Mutta kyllä hyvin onnistuin. Olin alle viikon siellä palstalla. Olen siis nainen.

Vierailija
11/11 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia laitoin myös mukaan maratonin maaliintulokuvan, jossa tietysti näytin hirveältä. Samalla halusin kertoa, etteivät juoksuni ole juostu. Mutta kyllä hyvin onnistuin. Olin alle viikon siellä palstalla. Olen siis nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän