Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja kaivataan. Mitä tekisitte mun tilanteessa?

Vierailija
07.07.2018 |

Kyseessä parisuhteen haaste. Olemme naimisissa ja lapsia on. Mies haluaa muuttaa ulkomaille(töiden perässä) ja minä taas en. Maa on kaukana ja Suomeen ei niin vain tulla. Lisäksi mies haluaa rakentaa kodin ulkomaille. Pelkään ulkomaille sitoutumista. Keskusteluja on käyty ja usein syntyy riitaa. Asiaa ei helpota, että avioliitto ei ole kovin hyvässä kunnossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ulkomaalainen? Oletko itse töissä? En muuttaisi, jos ajatus ei tunnu hyvältä. Siellä sitä olisitte sitten kaukana riitelemässä, sillä ei muutto parisuhteen ongelmia ratkaise. Niitä voi sen sijaan tulla lisää, jos itse jäät tyhjän päälle.

Vierailija
2/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miestenkin tulee uhrautua perheen vuoksi eikä olettaa, että kaikki tapahtuu kuten he haluavat.

Ulkomaille on turha lähteä jos molemmat ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä parisuhteen haaste. Olemme naimisissa ja lapsia on. Mies haluaa muuttaa ulkomaille(töiden perässä) ja minä taas en. Maa on kaukana ja Suomeen ei niin vain tulla. Lisäksi mies haluaa rakentaa kodin ulkomaille. Pelkään ulkomaille sitoutumista. Keskusteluja on käyty ja usein syntyy riitaa. Asiaa ei helpota, että avioliitto ei ole kovin hyvässä kunnossa.

Tuossa on jo  5 ihan pätevää syytä antaa miehen mennä. En lähtisi kauas Suomesta ilman omaa työpaikkaa jos suhde puolisoon ois noin huono. Ulkomaille muutto ei sitä suhdetta paranna koska siellä olisit täysin miehen armoilla. Ala totuutella siihen että jäänet lasten huoltajaksi  Suomeen.

Vierailija
4/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies ulkomaalainen? Oletko itse töissä? En muuttaisi, jos ajatus ei tunnu hyvältä. Siellä sitä olisitte sitten kaukana riitelemässä, sillä ei muutto parisuhteen ongelmia ratkaise. Niitä voi sen sijaan tulla lisää, jos itse jäät tyhjän päälle.

Itse olen ollut lasten kanssa kotona. Ulkomailla ei ole työtä minulle. Mies ei ole suomalainen.

Ap

Vierailija
5/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne, mutta en lähtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan