Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pliis selittäkää mulle miehen käytös!

Vierailija
06.07.2018 |

Eli on vihainen kun minä valmistelen lasten ja itseni ja hänen vaatteita juhlia varten. Hankin lahjan, ostin vaatetta, kenkää. Nyt se on vihainen kun oon touhunnut sitä koko päivän. Siis täh?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi rietastella sun kanssa ja sä vaan tohotit joidenkin rättien kanssa.

Miestä ei tuollainen kiinnosta.

Vierailija
2/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis koko päivän ostoksilla ja mies lasten kanssa kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiukuttelee kuten keskenkasvuinen koska ei ole saanut sinulta mielestään tarpeeksi  huomiota. Osa miehistä on tollasia että  ne kuvittelee vaimoa äidikseen ja hakee käytöksellään rajoja.

Vierailija
4/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit miehelle vaatteet ja kengät yksinäsi?

Vierailija
5/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Aamusta kävin pari tuntia asioilla ja kyllä mulla meni aikaa päivästä kun silitin ja pesin ja järkkäsin. Olin kuulemma niin tomerana enkä ole puhunut hänelle koko päivänä. Kiukuttelee.

Vierailija
7/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Aamusta kävin pari tuntia asioilla ja kyllä mulla meni aikaa päivästä kun silitin ja pesin ja järkkäsin. Olin kuulemma niin tomerana enkä ole puhunut hänelle koko päivänä. Kiukuttelee.

Ehkä itsekin olisit surullinen jos miehes käyttäytyis kuin olisi oma vanhempasi?

Vierailija
8/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostit miehelle vaatteet ja kengät yksinäsi?

En. Sillä on. Kunhan katsoin valmiiksi.

Vierailija
9/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä itsekin olisit surullinen jos miehes käyttäytyis kuin olisi oma vanhempasi?

Siis eikö puoliso saa valmistautua juhliin? Pitääkö olla tosi rempseä vaan? En mä sen äiti ole mutta mulla on muutama huollettava tossa...

Vierailija
10/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mies on Vaan huonolla tuulella. Ehkä kyseiset juhlat kiinnostaa vähemmän kuin joku mieluinen oma tekeminen...

Vierailija
11/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivakka ja fiksu emäntä hoitaisi nuo hommat tunnissa...sä vaan hössötät ja järkkäilet.

Eipä ihmekään, jos mies on näreissään

Vierailija
12/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olut koko päivän lapsenvahtina? Sillä oli ehkä seksiä suunnitelmissa, kun on vapaapäivä tai olette lomalla?

Luultavasti yrittänyt ehdotella jotain, jonka olet tyystin sivuuttanut tai tyrmännyt?

Vierailija
13/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa mies on Vaan huonolla tuulella. Ehkä kyseiset juhlat kiinnostaa vähemmän kuin joku mieluinen oma tekeminen...

No mikä vaikeus on sanoa että on huonolla tuulella. Mikä siinä on että täytyy toista loukata?

Vierailija
14/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olut koko päivän lapsenvahtina? Sillä oli ehkä seksiä suunnitelmissa, kun on vapaapäivä tai olette lomalla?

Luultavasti yrittänyt ehdotella jotain, jonka olet tyystin sivuuttanut tai tyrmännyt?

Isä lapsen vahtina?? Okei. Nussittiin kyllä edellisiltana. Et se siitä.

Vierailija
15/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli tuollainen aina ennen juhlia ja sukulaisten vierailuja. Jännitti. Se purkautui sitten minuun. Oli kyllä muutenkin itsekäs mulkku. Kerran kehitti riidan aiheen siitä, että oli saanut minulta nahkahansikkaat synttärilahjaksi, olisi pitänyt olla jotain hienompaa??? ”Aikuinen” mies.

Vierailija
16/16 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä lapsen vahtina?? Okei. Nussittiin kyllä edellisiltana. Et se siitä.

"Isä lapsen vahtina"

Sitten kun äiti on lapsen kanssa, onko hän lapsen vahtina?

Eikös "lapsenvahti" ole yleensä joku muu kuin oma vanhempi.