Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita "valaistuneita"?

Vierailija
06.07.2018 |

Olen 30v nainen. On kaksi lasta (vauva ja 6v) ja lasten isä. Olemme avioliitossa. Olen korkeakoulutettu, nyt äitiyslomalla.
Meillä on hyvä auto ja ihana koti. Meillä on molemmat isovanhemmat elossa ja olemme kaikki terveitä. Ystäviä löytyy. Elämä siis näiltä osin hyvää.

Mutta tämä nykyaika. Aina kaikilla kiire, stressi, hälinää, elektroniikkaa, puhelin(!!!), pitää siivota, pitää laittaa ruokaa, pitää olla kaunis ja huolehtia itsestä, täytyy harrastaa lasten kanssa, täytyy olla pedagogista toimintaa lapsille, täytyy syödä terveellisesti, liha pahasta, maito pahasta, viljat pahasta....aaaaarrrggghhh

Aivoni on pehmenneet nyt äitiysloman aikana. Kaikki stressi laskenut ja elämä hymyilee. Meillä kaikilla on yksi elämä ja minä ainakin haluan olla onnellinen. Olen yrittänyt eliminoida kaiken mikä tekee elämästäni huonoa. Pari "ystävää" lähti heti eikä ikävä tule. Työpaikalleni en enää palaa, se romutti elämäni ja itkin iltaisin väsymystä ja työkavereiden henkistä väkivaltaa. Hankin uuden työn. Haluan vain nyt elää kuin viimeistä päivää. Nauttia hetkistä ja opetella olemaan onnellinen nyt ja aina.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirehdin heti kommentoimaan, ennenkuin.joku muu ehtii, että toki elämään kuuluu vastoinkäymisiä. Mutta mikäli elämä on muutenkin aivan sekasortoa niin vastoinkäyminen voi saada aikaan lopullisen kaatumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan