Sinä joka pidät ammatistasi edes melko paljon. Mikä olet ammatiltasi?
Kommentit (61)
Kustannustoimittaja erittäin menestyvässä akateemisessa talossa. Rakastan työtäni.
IT-konsultti. Vaihtelevaa ja haastavaa työtä. Koko ajan oppii uutta tekniikasta, toimialoista ja työskentelytavoista. Jokainen projekti on erilainen ja tapaa uusia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olee mikään. Hjallis jarkimo onn mun yksi idooli.
Muiistan kun tuliin eka keraa duuuniin ka se eräs hemmo pyöritteli sitä esinettä siiinä. Varmaaan funtsi etttä joo toi pju on katellu telkkaria ja luulee vähä kaikkee.
Mää rupesin itkeen kun mä kuuliin kun eräs kävi erääässä putiikisssa. Se lafka oli ollut 80 luvullta voimissaaan. Pieni putiikki ja käsityööammatti. Kun hän astuii sisään nyttemmmin niin siellä oli se samainen rouva töissä. Fiilis oli kuin olisii astunut tkaiisin 80 luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olee mikään. Hjallis jarkimo onn mun yksi idooli.
Muiistan kun tuliin eka keraa duuuniin ka se eräs hemmo pyöritteli sitä esinettä siiinä. Varmaaan funtsi etttä joo toi pju on katellu telkkaria ja luulee vähä kaikkee.
Mää rupesin itkeen kun mä kuuliin kun eräs kävi erääässä putiikisssa. Se lafka oli ollut 80 luvullta voimissaaan. Pieni putiikki ja käsityööammatti. Kun hän astuii sisään nyttemmmin niin siellä oli se samainen rouva töissä. Fiilis oli kuin olisii astunut tkaiisin 80 luvulle.
Tätä mää arvostan sudämedsäni.
Projektipäällikkö, teen työtä kehittämisprojetissa, pääasiassa ihmisten ja yhteisöjen kanssa.
Opettajana yläasteella. Kivointa on tunnit, tylsintä kaikki byrokraattinen kukku.
Sairaanhoitaja akuutilla ja isolla kirurgisella vuodeosastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja suuren yliopistosairaalan vuodeosastolla.
Miten se eroaa pienestä yliopistosairaalasta?
Se on suurempi.
Lähihoitajana kehitysvammaisten parissa
Oon tuleva DJ, MajaSale. Vaikka oikee nimeni on, en kerro sitä. Tai sitten otan tieni presidentiksi. En oo viel varma.
Oon tuleva DJ, MajaSale vaik se ei oo mun nimi. Tai tuleva pressa, en oo viel ihan varma.
Opettaja 3-6lk ope