Montako nuolijaa omistat?
Itselläni on yksi laadukas, jolla voi myös sekoittaa kevyttä taikinaa ja tietysti kulhokin tulee helposti puhtaaksi.
Harvemmin leipova
Kommentit (24)
Pari silikonista ja yksi muovinen perinteinen.
Jossain leivontaohjelmassa oli leipurilla monta eri väristä nuolijaa. Tarvitseeko niitä tosiaan enemmän kuin 1-2 ja ehkä joku varalla. Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Koirani, eli 1 kpl.
Kiva (työ)kaveri varmasti onkin :)
Ostin Ikeasta nipun.Ihan kiva kun ei tarvitse pestä välillä keittiövälineitä monta ruokalajia kokatessa vaan voi ottaa uuden laatikossa kun tarvitsee.
Ennen muinoin oli yksi. En leivo enää mitään, siis 0 nyt.
Ehkä 4, niitä Ikean halpoja. Niitä tarvii koko ajan, muuhunkin kuin leipomiseen.
Olen sinkku joten täysi nolla. Eipä kiinnosta moinen touhu muutenkaan. Ja sitähän sä AP loppujen lopuksi tarkotit?
0.
Olen halunnut sellaisen jo kauan (useamman vuoden?), mutta en ole saanut ostetuksi, kun aina muka liian kallis. Mutta minkähän summan edestä on jo mennyt taikinaa hukkaa siksi, ettei ole nuolijaa? :D
Varmaan kymmenen. Oli yksi huippuhyvä, mutta se alkoi olla niin kamalan näköinen, että ajattelin ostaa uuden. Piti vaan ostaa uusi monta kertaa, kunnes löysin jostain alelaarista yhtä hyvän kuin se alkuperäinen.
Mulla on kolme. Niitä on siunaantunut joidenkin monitoimikoneiden mukana. Ne kovat ovat aika tehottomia, paras on kanssa mulla vissiin joku vanha Tupperware, sainkohan sen nyt matkaani kotoa.
Mä ounastelin, että tää saattaisi olla joku akvaariokalaketju.
Meillä mies nuolee taikinakulhot, mutta kyllä pari nuolijaakin löytyy.
Matti, Ari, Samuli, Kari, Olli ja Veeti.
Yksi on minullakin, hyvin oon sillä pärjännyt.