Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vokottelin kaverin miestä :(

Vierailija
06.07.2018 |

EN SIIS TODELLAKAAN.
En koskisi siihen äijään edes pitkällä tikulla, vaikka olisi jonkun muun mies kuin hyvän ystävän. Minulle tämä on päivän selvää. En ole ikinä katsonut kavereideni miehiä sillä silmällä, vaikka heille juttelen.

Pari viikkoa sitten oli yhdet bileet. Päädyttiin juttelemaan kaverin miehen kanssa suht päissämme jostakin alamme aiheesta. Lopulta aihe kääntyi siihen kuinka tärkeätä ystäväni hyvinvointi on minulle. Vannotin miestä kohtelemaan häntä kuin kukkaa kämmenellä. Otin toisesta kädestä kiinni sovinnon merkiksi että niin tekee. Kaveri oli seurannut hieman jutustelua ja oletti tuon käsipäivää olevan minun iskuyritys. Hän saapui päihtyneenä tilanteeseen ja oli todella vihainen. Sain avarin poskelle... Lyhennetty tarina meni niin, että oltiin sujut tilanteen jälkeen.

Nyt kuitenkin vaikuttaa siltä ettei meidän välit ole kunnossa. Ennen hän soitti joka toinen päivä + some aktiivisuus.
Kerran ollaan juteltu ja hän toi vielä asian esiin. Kerroin etten halunnut kuin hyvää hänelle ja se tilanne liittyi vain siihen. Hän väitti ymmärtävänsä, mutta soittoja eikä muitakaan tule häneltä suuntaani enää.

En voi käsittää.
Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liian mustasukkaiselta tuo kaverisi.

Vierailija
2/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on typerä aine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hävettää, niin ei kehtaa soitella.

Vierailija
4/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pilaa hyvätkin suhteet. Kenties mies on ollut syyllinen pettämiseen aikaisemmin ja sinä olet nyt kohde johon se puretaan. Voi olla että kaverisi mies väittää sinun yrittäneen iskeä häntä. Miehillä on tapana nähdä asiat toisin.

Vierailija
5/5 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voivat loukkaantua mielettömästi ja kantaa kaunaa ihan uskomattomista asioista muutenkin.

Kun toisen ihmisen mindsettiä ei voi tuntea, eikä tietää, niin ei välttämättä itse pysty ymmärtämään miksi joku ylireagoi ja katkaisee välit jostain itselle mitättömästä asiasta.