YLE TV2: BRASILA - BELGIA
Kommentit (47)
Brassit nousee vielä. Belgialla kävi hirveä munkki.
Vierailija kirjoitti:
Brassit voi nousta mutta itkupilli ei.
Mä niin toivon että brassit tippuu. Saksasta ja spanskeista jo päästiin ja seuraavaksi sitten vielä Ranska. Jonkun muun vuoro välillä.
Olisi kyllä aika jännä, jos ennakkosuosikeista vielä Brasiliakin putoaisi välieristä. Tosin luultavasti Brasilia tulee pian tasoihin ja menee ohi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kyllä oli surkea se viimekertainen Brasilia joka hävisi jotain 6-0 Saksallekin. Tässä joukkueessa on jo ihan eri meininki. Kun tämä nyt niin ainutkertainen mahdollisuus tai melkein ainakin on Belgialle niin voittakoon minun puolestani ja kai se jotenkuten Euroopassa sijaitsee, jos ei nyt enää väestön, niin maantiedon perusteella sitten.
Kohta Marcelo maalaa kertoimella 13,00.
Olispa se uutinen jos Belgia pystyisi voittamaan...
Brasiliaan julistettais varmaan maansuru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit toki itse kokeilla, miltä tuntuu kun voimalla tulee nilkoille tai astuu jalkaterän päälle nappulakengillä, joissa on terävät piikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit toki itse kokeilla, miltä tuntuu kun voimalla tulee nilkoille tai astuu jalkaterän päälle nappulakengillä, joissa on terävät piikit.
Sattuuhan se, mutta ei NOIN paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Belgia joutuu taipumaan.
Really?
Maansurun voi kohta julistaa. Neymar kotiin...
Tarkkailutehtävissä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan se, mutta ei NOIN paljoa.
Tottakai se kannattaa liioitella, että saa etua omalle joukkueelle. Se on osa peliälyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sattuu mutta tämähän hyppi minuuttitolkulla kentän pinnassa tavalla jolle amputaation kokenutkin olisi ollut kateellinen.
Olipa komea laukaus belgialaiselta! Pelavat loistavasti.
Vitsi kyl me eurooppalaiset ollaan hyvii täs jalitsussa!!!!
Brassit on selvästi taitavampia.