En ymmärrä nuoren Britney Spearsin hehkutusta
Joku sanoi toisessa keskustelussa että luokan pojat olivat sanoeet hänet ensimmäisen kerran nähdessään että on tosi tavallisen näköinen tyttö ison nenänsä ja pienten silmiensä kanssa. Olen samaa mieltä.
Miksi häntä siis hehkutetaan kaunottareksi?
Kommentit (38)
Pienet siasilmät ja iso nenä, ihan hiiiton kaunista
Vierailija kirjoitti:
totta. peruspulliaisen näköinen.
Ei peruspulliainen yleensä ole sellaisessa huipputimmissä kunnossa kuin mitä Britney oli nuorempana (ja taitaa olla jälleen).
Minusta Britney oli parhaimmillaan silloin, kun häntä haukuttiin ylipainoiseksi. Upea näky verkkosukissa.
Olihan se laitettuna aika näpsäkkä:
On kyllä julkkisnaisista sieltä tavallisimmasta päästä kun kasvoja katsoo. Kroppa oli varmaan joo hyvässä kunnossa mutta ei se naamaa pelasta.
Tällä hetkellä joku yksittäinen Britney-hullu vain spämmää hehkutuksiaan, ei sen kummempaa.
sen piirteet on ihan epätasapainoset vinkurat
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä joku yksittäinen Britney-hullu vain spämmää hehkutuksiaan, ei sen kummempaa.
niinpä. harva edes pitää britney mitenkään kauniina,ihan perus,ei ees nätihkö. jopa rumahko, isopottu nenä
On kyllä niin perus kuin olla ja voi.
yök inhoon sen huulia ne on ihan limaset ja se nenä!!! :D naurattaa ku kattoo sen videoita youtubesta. toiko muka ollu joskus joku biggest star...hahahaha
Ketjun naiset haukkuvat Britneyä rumaksi. Tällöin hänen on oltava siis kaunis. Naiset kutsuvat rumia naisia kauniiksi ja kauniita rumiksi.
Hehe, enää puuttuu arvostelijoiden kuvat niin näkisi millaiset fitness-missit näitä varsin kovasanaisia tuomioita jakelee.
Britneyhän oli todella kaunis teininä. Persoonalliset piirteet, ja kroppa oli kyllä ihan jumalainen. Harmi kun alkoi sekoilemaan, sen jälkeen naisessa ei ole mitään kaunista ollutkaan; tekotukkaa ja nykyään erityisen ruma kun on mennyt täyttelemään huuliaan ym. Harmi että pilasi itsensä huumeilla ja roskaruoalla. Toki artistin elämä on rankkaa ja harva sitä jaksaa sekoamatta. Britney ei ollut poikkeus. Musiikkikin oli parempaa silloin ekat kolme albumia, nykyään hirveää itseään toistavaa sontaa.
t. n34
Vierailija kirjoitti:
On kyllä julkkisnaisista sieltä tavallisimmasta päästä kun kasvoja katsoo. Kroppa oli varmaan joo hyvässä kunnossa mutta ei se naamaa pelasta.
Minusta taas just päinvastoin. Paksut jalat mitkä tanssijoilla usein on. Kasvot oli kauniit.
Ai et nytkö me siis ollaan kateellisia sille kun sanotaan vaan rehellinen mielipiteemme? Voi taivas sentään :D mä en näe mitään kadehdittavaa hänessä. Oon paljon mielummin oma ainutlaatuinen itseni :)
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset haukkuvat Britneyä rumaksi. Tällöin hänen on oltava siis kaunis. Naiset kutsuvat rumia naisia kauniiksi ja kauniita rumiksi.
Britneytä tässä ketjussa rumaksi haukkuu tasan yksi matami. Katso peukutuksia.
Olen paljon kauniimpi kuin hän, ei tartte olla kateellinen, kiitos kysymästä! :)
totta. peruspulliaisen näköinen.