Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin muuttaa naismakuani? Tykkään pitkistä naisista

Vierailija
06.07.2018 |

Itse olen vähän yli 180 cm mies, eli suunnilleen keskipituinen tai vähän keskipituuden yli oleva mies. En siis varmaankaan ole pitkä mies sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta siitä huolimatta huomaan kiinnostuvani jostain syystä pitkistä naisista. Mutta minusta on alkanut tuntua siltä, että onko naismakuni jotenkin erikoinen? Kaikki muut tuntemani miehet aina hehkuttavat, että kuinka lyhyet naiset ovat kauniita ja naisellisia ja kuinka he haluavat lyhyen naisen. Olen välillä epäillyt miehisyyttäni ja sitä, että olenko ns. oikea mies. Lisäksi tiedän kyllä sen, että naiset haluavat selvästi itseään pidemmän miehen, joten tuskin olisin pitkien naisten suosiossakaan.

Miten minä voisin muuttaa omaa naismakuani, että kiinnostuisin lyhyistä tai keskipituisista naisista? Kyllähän monet heistäkin ovat omiin silmiini nättejä, mutta jotenkin pitkä kaunis nainen silti aina saa kiinnostuksen nousemaan enemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit ja mallit ovat pitkiä eli makusi on liki koko maailmassa vallitseva kauneusihanne, eikä mikään poikkeus.

Suomalaisten naisten keskipituus ja monien muiden maidenkin naisten - nyt vaan on sellainen, ettei noita 175-180cm naisia ihan jokaiselle riitä. Eikä pituus kyllä takaa aina kauneuttakaan.

Matkusta Itä-Eurooppaan, Ruotsiin tai johonkin Hollantiin, kun eiköhän siellä riitä pitkiä ja kauniitakin naisia enemmän kuin täällä...

Pitkät naiset ovat nuorena kauniita, mutta osa niistä huippumalleistakin muuttuu hiukan maskuliiniseksi keski-iässä, vaikka pitäisivätkin huolta itsestään esim. liikunnalla. Pituus kuitenkin yleisesti on kauneutta ja miehellä komeutta.

Vierailija
2/3 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on 8 cm minua pitempi ja se on kyllä ihan maksimi, yhtään pitempää miestä en haluaisi. Ilmeisesti meidän pituusero on "selvästi pitempi", millaisena itse en pidä sitä. Joku 15 cm pituuseroa olisi jo hankala, siinä joutuisi aina kääntämään päätä ylöspäin. Käy niskoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppi oot, koska lyhyyshän on naisellisuutta, en oo koskaan kuullu valitusta pienuudesta vaan just päin vastoin... :D siis MIEHILTÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi