HAHHAAHHAAA! Nainen tarjosi Lidlissä papereita :D
Oli ylipainoinen. Osti siideriä, makkaraa, tupakkaa, SIPSEJÄ PALJON, olutta ja muuta vastaavaa. Piti koko ostotapahtuman ajan passiaan tyrkyllä kädessä, ja lopulta kysyi vielä myyjältä, että "etkö haluu nähä papereita?". Myyjä kertoi niinkuin asia on, että ei tarvitse. Tämän jälkeen naikkonen alkoi itku kurkussa pakata ostamiaan tuotteita. Ja ikää hänellä LÄHEMMÄS 35!!! :DDDD
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
No onpa hauskaa.
Jospa hän on tottunut, että joka paikassa kysytään paperit ja hämmästyi, kun niitä ei kysyttykään.
Juu, ei sillä naamalla :D kysellä missään :DD
Jaa. Olisin kattonut psperit todennut wautsikawauwau ompa upee leidi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Olisin kattonut psperit todennut wautsikawauwau ompa upee leidi.
Ei ollu ei :D upee leidi :D
Toivottavasti kaikki Lidlin työntekijät eivät kirjoita yhtä alkeellisesti, kuin aloittaja.
Mikäli kirjoittavat, niin olen todella huolestunut.
Vierailija kirjoitti:
Oli ylipainoinen. Osti siideriä, makkaraa, tupakkaa, SIPSEJÄ PALJON, olutta ja muuta vastaavaa. Piti koko ostotapahtuman ajan passiaan tyrkyllä kädessä, ja lopulta kysyi vielä myyjältä, että "etkö haluu nähä papereita?". Myyjä kertoi niinkuin asia on, että ei tarvitse. Tämän jälkeen naikkonen alkoi itku kurkussa pakata ostamiaan tuotteita. Ja ikää hänellä LÄHEMMÄS 35!!! :DDDD
Entä mitä sinä saat tästä vahingonilosta? Mahtaa sulla olla paha olla.
Laita lidlikassa oma pärstä tänne niin arvioin paljonko sulla menee sidukkaa ja sipsiä.
Taitaa olla murkkuikäinen ap. Tai pahasti jälkeenjäänyt.
Ihme ulinaa :D ootteko teki vanhoi ja rumii :D ihme ulinaa :D sitä paitsi olin asiakkaan enkä kassal :DSD
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulinaa :D ootteko teki vanhoi ja rumii :D ihme ulinaa :D sitä paitsi olin asiakkaan enkä kassal :DSD
Ok. Kaljalava iltaa varten.
:D :D :D :D :D
Olikohan hymiöitä riittävästi? :D
Varmaan kysellään vielä aina välillä kerta oli tyrkyttämässä niitä, eihän niitä olis tarjonnut noin jos ei olisi kysytty aikoihin :D
Toivottavasti et ole kys. kaupan hlökuntaa.
Minulta ei koskaan kysytä papereita, ja olen 24-vuotias. Elän suht. terveellisesti. Tämä on todella outoa.. Mitenkään vanhalta en näytä, kasvoni ovat ihan lapsenpyöreät vieläkin.
No onpa hauskaa.
Jospa hän on tottunut, että joka paikassa kysytään paperit ja hämmästyi, kun niitä ei kysyttykään.